BABY BLUE SHIRT | AUTUMN LOOK

20:35

Witam Kochani! 
Jesiennych stylizacji ciąg dalszy. Tak jak pisałam w jednym z ostatnich postów ostatnio bardzo lubię nosić na sobie czerń. W dzisiejszym zestawie czarne dopasowane spodnie połączyłam z koszulą w kolorze baby blue z naszywkami. A żeby dodać sobie kilka centymetrów, stylizację wykończyłam botkami na szpilce, które są ostatnio moimi ulubionymi. Świetnym uzupełnieniem całości jest nowy nabytek - mała torebka na łańcuszku oraz duże okulary. 
Dajcie znać jak Wam się podoba :)

Poszukuję kurtki na zimę, ale czy tylko ja mam wrażenie, że wszystko jest jakieś oklepane i w sklepach nie ma żadnych nowych i ciekawych fasonów? Może Wy mi polecicie coś ciekawego? :)


koszula - ROMWE
torebka - ZARA
spodnie - BERSHKA
okulary - ZAFUL
buty - DEEZEE

20 komentarze

  1. Wrzucaj więcej postów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem - perfekcyjnie :*

    Podoba mi się i to bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za piękny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw �� A czy te spodnie są jeszcze dostępne ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat nie, ale bardzo podobne są dostępne:)

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz ;) pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz ♥ ciekawi mnie tylko czy w takich bucikach nie jest zimno ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo elegancko i wygodnie zapewne :)

    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i extra buty na obcasie.
    Wyglądasz rewelacyjnie.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja - prosta, ale elegancka i robi duże wrażenie. Brawo za odwagę i szpilki na gołe nogi! To dodaje jeszcze dodatkowego pazura zdjęcia. Jest seksownie. Wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna koszula!:) jaki rozmiar zamówiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. A co Ty byś chciała nowego w tych kurtkach? :) wiadomo, że moda przemija, zanika i wraca; wiec jakiś wielkich nowości się nie spodziewaj. Bardziej - powrotu jakiegoś stylu i mody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam 😃
    http://kamilahaustein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Są jeszcze te buty na deezee? Można link
    Na stronie nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.