BLACK & PINK | ZAFUL GLASSES

20:07

Cześć! Ostatnio bardzo polubiłam się z kolorem czarnym. Czerń to klasyka, którą każdy posiada w swojej szafie. Dlatego przygotowałam dzisiaj dla Was total black look, ale żeby nie było zbyt nudno, stylizacja została przełamana różowym akcentem w postaci sweterka i srebrnymi lustrzanymi okularami. Zestaw do pracy, szkoły lub na zakupy gotowy. Prosto i wygodnie. Tak jak lubię:)
Piszcie co sądzicie lub jeśli macie jakieś pytania. Widzimy się w komentarzach.

sweter - ROMWE
spodnie - PULL&BEAR
botki - DEEZEE
okulary - ZAFUL



18 komentarze

  1. Świetny zestaw. Bardzo podoba mi się kolorek sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie, proszę o odpowiedź ile masz wzrostu?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw super ��A mogłabys podać jaki to model botków? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym prosila o model bucikow ;)

      wyladasz rewelacyjnie :))

      Usuń
    2. Kupiłam je w zeszłym roku i niestety nie pamiętam jaki to model, chyba nie ma ich już na stronie

      Usuń
  4. mam takie same spodnie ;) uwielbiam jeansy z pull&bear ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, podoba mi się sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz jaki ro model botków, albo wstaw link

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej pamietasz za ile były te spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, czy to są spodnie z wysokim stanem? Dokladnie to jeansy skinny fit z wysokim stanem? Prosze o odpowiedz bo bardzo mi sie podobaja ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wpis:-)
    Świetny zestaw !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm a lover of outfit on totally black but pink detail of your sweater is perfect on your combo!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.