KHAKI SHIRT

19:14

 Koniec zdjęć z przepięknymi widokami z wakacji :) 
Dzisiaj pokażę Wam prostą stylizację na co dzień. Kolor khaki bardzo dobrze sprawdza się latem - pięknie podkreśla opaleniznę, dlatego ubrałam moją ulubioną koszulę właśnie w tym odcieniu. Kupiłam ją w zeszłym sezonie i nadal świetnie się nadaje, ponieważ moda na ten kolor nadal trwa. Zestawiłam do niej białe body, jeansowe szorty oraz wiązane sandałki, które są fajną alternatywą i urozmaiceniem dla takiego codziennego zestawu. Zostawiam Was ze zdjęciami, buziaki!

 koszula - STRADIVARIUS
body - ROMWE
szorty - ROMWE
sandałki - PAPILION
okulary - CNDIRECT

15 komentarze

  1. świetne spodenki, idealnie układają się na ciele *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. mega! totalnie bym się tak ubrała <3 koszula i szorty cudo!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne sandałki :) Koszula i okulary również przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna koszula :)
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki jest czas oczekiwania na te okulary? Faktycznie przesyłka jest taka tania? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 2-3 tygodni, a koszt przesyłki chyba zależy od zamawianej rzeczy, ale jest rzeczywiście dość tani :)

      Usuń
  6. bardzo fajnie! :) chętnie bym zobaczyła też te sandałki w wersji wiązane krócej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny zestaw ♥ Pozdrawiamy www.papilion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty sa obłędne. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Czego używasz do pielęgnacji włosów ? :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.