3RD BIRTHDAY BLOG

09:13

Witam Kochani!
To już 3 lata odkąd prowadzę bloga :)
Z tej okazji dzisiaj post w zupełnie innym klimacie. Postanowiliśmy wykorzystać piękny zachód słońca i udało się zrobić kilka dobrych ujęć. Na pierwszym planie kombinezon z odkrytymi ramionami w przepięknym pudrowym kolorze, którym jestem wprost zauroczona!
Przepraszam za brak mnie ostatnio, mam sporo spraw związanych z uczelnią i pracą. Jestem w stanie być z Wami na bieżąco tylko na snapie i instagramie. A jeśli mnie tam śledzicie, wiecie że byłam 2 dni temu na koncercie Chrisa Browna w Hamburgu. Kolejne spełnione marzenie i wrażenia nie do opisania
Buziaki Kochani i dziękuję, że jesteście :* 
snapchat (caaathleen)
instagram (c_aathleen)


kombinezon - ROMWE
sandałki - H&M



15 komentarze

  1. Obserwuję Twojego bloga praktycznie od początku i widzę, że wspaniale się rozwijasz :) Oby tak dalej :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie, świetny kombinezon :)
    Dalszych sukcesów w blogowaniu życzę ! :)

    Zapraszam do mnie

    http://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kombinezon :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny jest ten kombinezon <3 i Ty też! i wszystkiego naj dla bloga, samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chcialabys moze sprzedac tego kombinezonu?:) chetnie bym odkupila:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na razie nie, ale musisz śledzić moje wyprzedaże, pewnie za jakiś czas będę chciała go sprzedać :)

      Usuń
  6. Super, że spełniasz marzenia! Każdy musi spełniać swoje, by czuć się dobrze w życiu i motywować do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. Jesteś idealna.

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.