PINK BOMBER

18:42


Witam Kochani! 
Dzisiaj szybko bez zbędnego rozpisywania się. W roli głównej kurtka typu bomber w kolorze pudrowego różu dla osób lubiących casualowy styl. Jak już kiedyś wspominałam wszelkie topy odsłaniające brzuch to coś co bardzo lubię nosić, dlatego wykorzystałam go też w tej stylizacji do spodni z wysokim stanem, co razem stworzyło dość zwyczajny, ale ciekawy zestaw. 
Jestem w trakcie montowania nowego filmu, który pojawi się na moim kanale na Youtube. Mam nadzieję, że uda mi się go skończyć na dniach, także bądźcie czujni :)
Widzimy się w komentarzach! Buziaki :)

kurtka - ROMWE
top - SHEIN
spodnie - PULL&BEAR
slipony - LABOTTI
zegarek - ALLEGRO



16 komentarze

  1. Świetna kurteczka.
    Sama zamówiłam podobną i właśnie na nią czekam ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz ! Właśnie przymierzam się do kupienia różowej bomberki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Super wyglądasz na zdjęciach :) Mam takie pytanko, jakie blogerki obserwujesz z polski i ze skandynawii ? Jestem bardzo ciekawa Twojej odpowiedzi :) Milena.

    OdpowiedzUsuń
  4. dasz link do zegarka

    OdpowiedzUsuń
  5. zamawiasz z sheinside komus?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Kasiu :) mam pytanie, ponieważ mam te spodnie co Ty tylko w innym kolorze, ale czy Twoje też mają taki "specyficzny" zapach ? Zastanawiam się właśnie, czy jest możliwość coś z tym zrobić, i czy to wina materiału ..

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.