MINI PARTY LOOKBOOK | 3 outfit ideas (VIDEO)

20:00

Hej Kochani!
Coś mnie tchnęło i postanowiłam nagrać dla Was stylizacje nie w formie zdjęć, a wideo. Często prosiliście mnie o zestawy na imprezę, tak więc mam dla Was trzy piękne i seksowne sukienki w trzech propozycjach stylizacji. Niestety jakość nie jest najlepsza ze względu na brak słońca tego dnia, w pomieszczeniu było dość ciemno i wyszło jak wyszło. Ale mimo wszystko mam nadzieję, że film Wam się spodoba i oczywiście czekam na Wasze opinie :)
Zamierzam znów od czasu do czasu coś wrzucać na mój kanał, więc dajcie mi koniecznie znać co chcielibyście oglądać! 
Życzę Wam miłego oglądania :*

1. SHEIN  2. SHEIN  3. ROMWE


(WŁĄCZ JAKOŚĆ HD!)



8 komentarze

  1. Fajnie byłoby w 100 % - gdybyś tak nie przewracała, dotykała, 'myziała' ciągle tych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Sexiii! :) Cudnie wygladasz w kazdej kreacji ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już miałabym wybierać ,to zestaw nr 1 najbardziej mi się spodobał :).

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienki idealnie pasują do twojej figury ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. wybieram sukienkę z zestawu 1, ale buty z 3 ;)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.