DAILY LOOK

19:18





bluzka - SHEIN
spodnie - CHOIES
buty - ADIDAS
czapka - ZALANDO



17 komentarze

  1. Dostajesz te ciuchy? Czy zamawiasz? Chcialabym tez zamowic...

    OdpowiedzUsuń
  2. juz niedlugo minie rok jak sledze twojego bloga a natknelam sie na niego przypadkiem :) jestes bardzo ladna dziewczyna :) mam pytanie czy korzystasz z jeszcze z szaponetki z mariona?
    Pozdraeiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i bardzo mi miło, że oglądasz mnie już tak długo :) Tak, nadal od czasu do czasu ją nakładam :)

      Usuń
  3. UWIELBIAM TAKIE CODZIENNE STYLIZACJE! ZAWSZE SIĘ SPRAWDZAJĄ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Każda stylizacja coś w siebie ma! Gratuluję gustu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, uwielbiam takie połączenia superstarów z bluzkami tego typu.
    Ps nie mogę się napatrzyć na Twoją świetną figurę!
    Pozdrawiam ciepło (:
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Każda stylizacja ma coś w sobie. Gratuluję gustu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Jak określiłaś odpowiednią wysokość na której miał się znajdować Twój tatuażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatuażysta mi zaproponował wysokość w miejscu gdzie chciałam mieć :)

      Usuń
  8. Nie chcesz sprzedac tej sukienki koronkowej granatowej z sheinside

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest na sprzedaż

      Usuń
    2. a ile Ci szla i ile placilas

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.