CLASSIC WHITE SHIRT

19:27



Hej! Dość dawno na blogu nie było stylizacji ze szpilkami, które naprawdę uwielbiam nosić. A zwłaszcza te klasyczne i delikatne, bez ciężkiej i masywnej platformy, do których bardzo się przekonałam. I pomimo wysokiej 11,5 centymetrowej szpilki, buty są naprawdę komfortowe. Trzeba jednak uważać - jasny, beżowy zamsz niezwykle szybko się brudzi. A co do stylizacji, postawiłam na klasykę czyli dopasowane spodnie, tym razem w kolorze khaki oraz minimalistyczną, białą koszulę. Jako okrycie wierzchnie do wykończenia stylizacji świetnie sprawdziłaby się skórzana ramoneska lub marynarka.
Ja uciekam na siłownię, a wy piszcie w komentarzach co sądzicie :)
Miłego wieczorku!

 spodnie - TALLY WEIJL
koszula - ROMWE
szpilki - DEEZEE













17 komentarze

  1. Khaki + biel i dodatki nude = związek idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna stylizacja :) i idealna figura :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow !!!
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne oliwkowe spodnie!
    Zapraszam do mnie kochana! http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja cudna ❤
    A tak poza tym pytanie jaki rozmiar spodni zamawiasz z sieciowek typu pull&bear i bershka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć,
    Mogłabyś dać link do tych spodni ?
    Będe wdzieczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na look w czerni. legginsy, roshe i kurtka puchowa

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.