TOTAL BLACK OOTD

20:01

 
Witam Kochani!
Jak na pierwsze dni wiosny może mój dzisiejszy look będzie trochę smutny, ale przyznam szczerze, że brak słońca mnie demotywuje i nie mam weny do tworzenia kolorowych, pastelowych stylizacji. Jednak być może zainspiruje Was do stworzenia zestawu na imprezę, randkę czy po prostu wieczorne wyjście ze znajomymi, bo w takich sytuacjach czerń jak najbardziej się sprawdza. Ostatnio dużo było na blogu codziennych i sportowych stylizacji, sukienkę ostatni raz mogliście zobaczyć tutaj półtora miesiąca temu. Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację - sukienka przyszła mi krótsza niż podana była w wymiarach na stronie, ale zawsze można założyć pod spód szorty, tak też zrobiłam w tym przypadku. Do tego klasyk, czyli skórzana kurtka plus kozaki na płaskim obcasie oraz torebka w kolorze pudrowego różu dla kontrastu. 
Koniec gadania, zobaczcie zdjęcia :)

sukienka - SHEIN
kurtka - CHOIES
torebka - BERSHKA
kozaki - CHOIES







24 komentarze

  1. Świetny kolorek włosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię takie stylizacje. Pasuje ci ;)

    dariaannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Uwielbiam czytać twojego bloga, masz przecudowne stylizacje i bardzo mnie inspirujesz <3
    Może chciałabyś zajrzeć do mojego sklepu, założyłam go bardzo niedawno i sprzedaje kubki z kreatywnymi, motywującymi napisami. Gorąco zapraszam:
    http://delicium.cupsell.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz już długie włooski :) świetny mają odcień :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny kobiecy klasyczny look!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czarne stylizacje i ogólnie czarny kolor. Niektórzy mówią, że to przytłaczające cały czas łazić w ciemnych rzeczach no, ale przyznajmy, że Twoja czarna stylizacja jest śliczna. A to wykończenie jej tą pudrowo-różową torebką jest cudowne.
    Pozdrawiam ciepło (:
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie Twoj styl! :) polaczenie tej sukienki z kozakami za kolano wyglada bardzo sexy!

    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, kobieca stylizacja !
    Czerń zawsze klasyką :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tych zdjęciach jesteś bardzo podobna do A. Lewandowskiej.
    Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna stylizacja! Skąd są okulary?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylówa :)
    Zapraszam do mnie :
    http://ninimini92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja stylizacja jest fantastyczna!! :)
    Mnie również brak słońca demotywuje . :(
    http://byanezja.blogspot.ie/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chcę nic mówić, ale... nie zmarzłaś w gołe nogi?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.