PINK DETAILS

19:24

Hej wszystkim!
Dzisiejsza stylizacja nie będzie odpowiadała obecnej pogodzie, która myślę, że zaskoczyła nie tylko mnie. Chciałabym pokazywać Wam już inspiracje wiosennych zestawów, dlatego poświęciłam się dla Was i mimo śniegu i dość niskiej temperatury przygotowałam coś wiosennego. Cała stylizacja utrzymana jest w czerni, lecz aby nie było zbyt smutno, do szarego szalika postanowiłam wkomponować dodatki w kolorze różu, które zrobiły całą robotę. Jak pewnie niektórzy z Was zdążyli już zauważyć do łask wracają czapki z daszkiem i myślę, że będą rządzić tym sezonem. Ja osobiście uwielbiam je jako element stylizacji i coraz częściej je ubieram. A wy? Lubicie?

kurtka - SHEIN
spodnie - PULL&BEAR
szalik - ROMWE
czapka - HAZEL
buty - REEBOK







29 komentarze

  1. Jaki masz rozmiar tyh spodni ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Chudzinka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta różowa czapka i buty wyglądają uroczo! Jakoś nie jestem przekonana do czapek z daszkiem, ale będę musiała się w taką zaopatrzyć, bo w wakacje i upalne dni się bez niej nie obejdzie. Co do całej stylizacji, jak zwykle, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Reeboki są takie piękne ❤️
    Może nie wybrałabym w tym kolorze,ale za to Tobie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A kamera na drugim planie patrzy na te pozy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś napisać czym malujesz usta?;) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat pomadka Mac - Creme Cup :)

      Usuń
  7. Jaki to model reeboków?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz idealną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie kolorów :) Prosta, ale niebanalna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetną figurę. Ja chyba jestem jedyną osobą która nie lubi tych czapek.


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ramoneska u mnie też outfit z podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak z jakością tej czapki od Hazel21?

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w czapeczce :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Blogerka z NAJPIĘKNIEJSZĄ figurą i uśmiechem bez dwóch zdań! 11 pkt w skali do 10 :P Oby częściej posty na blogu, bo tu przy każdym jest od razu kilka zdjęć, a na insta i snapku raz na jakiś czas po jednym :( GOOD JOB girl !! Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, podpowiedz mi proszę gdzie kupiłaś spódniczkę ze zdjęcia, które przewija się z boku wpisów, na instagramie...Masz na nim biały sweter oversize, kozaki za kolano i właśnie tą ciemną spódniczkę chyba ze sztruksu? Będę ogromnie wdzięczna za odpowiedź bo szukam podobnej od wieków:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jest z Sowastore, u nich już niedostępna, ale będę ją wystawiać dzisiaj na wyprzedaż szafy :)

      Usuń
  16. Dotyczy wpisu z 06.03.16 - 07.03.16 - I "przespałam" wiadomość od Ciebie w sprawie tej spódniczki...;( czy spódniczka już sprzedana??
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal jest na sprzedaż, jeśli jesteś chętna napisz do mnie na priv na moim fanpage na Facebooku :)

      Usuń
    2. Niestety nie ma Facebooka;/ wiem wiem w tych czasach... czy możemy się skontaktować przez zwykłego maila?

      Usuń
    3. Tak oczywiście, napisz do mnie proszę na kasia.perlinska@onet.eu :)

      Usuń
  17. Hej, podasz linka do szalika?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.