KHAKI BOMBER JACKET

19:55

Cześć Kochani!
Bomber jacket to najmodniejsza kurtka tego sezonu. Dostępna jest obecnie prawie w każdej sieciówce w różnej gamie kolorystycznej - od jasnych pasteli po ciemne, wyraziste kolory. Ja postawiłam na ulubiony kolor khaki. Dzisiaj po raz kolejny pokażę Wam zestaw sportowy jaki ostatnimi dniami preferuję, nie wiem dlaczego (być może dlatego, że jest po prostu mega wygodny). Po raz kolejny możecie zobaczyć u mnie czapkę z daszkiem, a po raz pierwszy buty klasyki, które dostałam w prezencie urodzinowym. Od dawna zamierzałam je kupić, tak więc prezent trafiony idealnie! 
Mam kilka nowości sukienkowych, chciałabym Wam je pokazać w delikatniejszych stylizacjach, ale niestety za oknem jest zbyt zimno. Proszę niech już będzie wiosna! :)

kurtka - SHEIN
spodnie - PULL&BEAR
czapka - ADIDAS
buty - ADIDAS SUPERSTAR




33 komentarze

  1. Nigdy nie przestaniesz zadziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Mam pytanko odnośnie paznokci. Chciałabym rozpocząć przygodę z hybrydami i nie mam pojęcia jaki zestaw powinnam kupić. Zastanawiam się nad tymi dwoma (szczególnie chodzi mi o lampę): http://allegro.pl/semilac-zestaw-xxl-manicure-hybrydowy-lampa-led-uv-i6015101625.html
    http://allegro.pl/zestaw-xxxl-5x-semilac-lampa-uv-cleaner-aceton-hit-i5747311912.html
    Czy mogłabym Cię prosić o radę? byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam ten pierwszy, ponieważ lampa UV z drugiego zestawu jest słaba i zazwyczaj po kilku miesiącach stosowania przestaje utwardzać lakier :)

      Usuń
  4. Dołaczam się do kolejnego pytania: lepiej kupić base i top osobno czy można 2w1? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam osobno bazy i topu, nie korzystałam nigdy z 2w1 :)

      Usuń
    2. Baaaardzo ci dziękuję ! :*

      Usuń
  5. Hej mega spodnie pamiętasz może model albo podasz link ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.pullandbear.com/pl/pl/dla-niej/d%C5%BCinsy/elastyczne-jegginsy-basic-c29022p100036513.html

      Usuń
    2. kolor czarny czy szary?:)

      Usuń
  6. Widziałam tą kurtkę na wielu blogerkach ale muszę przyznać że na Tobie wygląda oszałamiająco :) Nie byłam do niej przekonana ale po Twoich zdjęciach wiem że też ją chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bosko Kochana! :)
    Mam te same spodnie i uwielbiam w nich chodzić. Są bardzo elastyczna i przez to mega wygodne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to za spodnie ? Są na stronie? :)

      Usuń
    2. Tak! Są przewygodne :D
      Link do spodni podałam w komentarzu wyżej :)

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz :) całkiem podobny set dodała wczoraj mystylerooksana tak mi się skojarzyło :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Kasiu jaki masz rozmiar kurteczki?
    Nie chcialabys jej sprzedać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar S, póki co nie jest na sprzedaż :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie stylizacje :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, ja wciaz szukam swojej idealnej kurtki ''bomber'' :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja ! :)
    Schody idealne do robienia ćwiczeń na pośladki :P
    http://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam stylizacje z superstarami! Ta sama w sobie świetnie wyszła na zdjęciach.
    Pozdrawiam ciepło (:
    Mój kawałek sieci

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna prosta stylizacja. Kurteczka fajna, ale bardziej odpowiadalaby mi w kolorach pastelowych.
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A jaki masz rozmiar tych spodni? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej pisze do ciebie w sprawie trampek converse :) co o nich myslisz? czy kupilabys je drugi raz? czy czesto je nosisz? gdzie je kupilas? i czy sa dobre w utrzymaniu? i ogolnie bardzo licze na Twoja odpowiedz czekam i prosze o nia jak najszybciej bo wlasnie planuje je kupic :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kupiłabym drugi raz, mimo że szybko sie brudzą i niestety trzeba je dość często czyścić. Ja kupiłam w Sizeerze :)

      Usuń
  17. Gdzie kupiłaś superstary ?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.