FEBRUARY

20:29

Hej wszystkim! Jestem mega szczęśliwa, bo trwające od grudnia zaliczenia i egzaminy na uczelni nareszcie za mną. Udało mi się zaliczyć wszystko w pierwszym terminie. Jestem z siebie dumna! Będę miała teraz kilka dni wolnego, więc obiecuję, że nadrobię z postami na blogu :) Lubię ten miesiąc w roku, zawsze dużo się wtedy dzieje. Niedługo walentynki, później moje urodziny, a lada moment pojawi się przepiękna wiosenna aura. Nie mogę się doczekać cieplejszych dni, mam ochotę już wszystkie zimowe kurtki, czapki czy kozaki schować na dno szafy. Wczoraj i dzisiaj, mimo wiatru było wyjątkowo pięknie i ciepło było w Poznaniu, więc skorzystałam z okazji i wskoczyłam w stylizację nieco wiosenną i o dziwo nie było mi zimno! 
Zobaczcie zdjęcia :)



szal - ROMWE
kurtka - CHOIES
spodnie - PULL&BEAR
koszula - ROMWE
bluzka - SHEIN
buty - CONVERSE
torebka - H&M






15 komentarze

  1. Mozna prosic o link do spodni? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.pullandbear.com/pl/pl/dla-niej/d%C5%BCinsy/elastyczne-jegginsy-basic-c29022p100036513.html

      Usuń
    2. Jaki masz na sobie rozmiar tych spodni ?

      Usuń
  2. Chudzinko..Jakie tabletki antykoncepcyjne stosujesz, jeśli stosujesz.. Obawiam sie o nadmiar wagi, czym czesto to skutkuje, dlatego szukam sprawdzonych..

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gratuluję!
    Też się starałam, żeby wszystko pozaliczać w pierwszym terminie.Przynajmniej później miałam spokój i mogłam czym innym się zająć:)
    Ps. Świetny look!
    __________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabys podac link do tych spodni w sklepie online? Hyz dlugo poszukuje czarnych spodni a nie moge fajnych znalezc.. :( z gorg bardzo dziękuję! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.pullandbear.com/pl/pl/dla-niej/d%C5%BCinsy/elastyczne-jegginsy-basic-c29022p100036513.html

      Usuń
  5. Kasia !!!!! jak zwykle wyglądasz świetnie! uwielbiam Twoje posty tutaj jak i zdjęcia na instagramie, nie wspominając o snapku :P Rób tak dalej, trzymam kciuki i jedna prośba... WIĘCEJ POSTÓW NA BLOGU :D !! pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Postaram się :D

      Usuń
  6. Widzialas ze w bershka znowu sa te czarne legginsy push Up?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja. Taka dziewczęca a zarazem kobieca.
    SUPER! Nie mogę oderwać wzroku!

    OdpowiedzUsuń
  8. super streetsytle! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna Ci wyszła ta stylizacja, oby tak dalej!
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.