BEIGE CARDIGAN

19:28

Witam Kochani! 
Przygotowałam dla Was dzisiaj kolejny prosty zestaw na co dzień. Ciepły sweter, wygodne jeansy i sportowe buty plus duża torba to zazwyczaj mój zestaw, kiedy mam sporo na głowie, cały dzień biegam i załatwiam milion spraw na mieście. Co powiecie na taką stylizację? Myślę, że większość z Was wybiera takie właśnie wygodne rozwiązania w zabiegane dni. Z niecierpliwością czekam na wiosnę! Czy tylko ja mam nadzieję, że na Wielkanoc nie spadnie śnieg i będziemy mieli piękne, słoneczne święta?
Tymczasem zobaczcie zdjęcia, a ja uciekam na siłown :) Buziaki!

sweter - CHOIES
spodnie - RIVER ISLAND
torba - H&M
buty - NIKE





16 komentarze

  1. Cardigan jest sliczny. Prosty, codzienny, pasujący do wszystkiego<3
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, czy ta torba jest aktualnie w ofercie HM? W jakiej jest cenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest po 199 zł

      Usuń
    2. Ja ją kupiłam jakieś 3 miesiące temu, więc nie wiem czy jeszcze jest. W regularnej cenie była za 149zł, a mi się udało kupić -50% taniej, czyli za 75zł :)

      Usuń
  3. Cardigan jest boski! I w ogóle ślicznie wyglądasz w tych okularach. Cała stylizacja niby taka zwykła, a strasznie mk się podoba.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty mi się w tym podobasz i to mega, ale choć lubię prostotę to sama chyba bym się tak nie ubrała. Strasznie źle wyglądam w tych butach niestety :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląsz :) pasują ci takie sportowe buty :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ta torba jest w aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestawiona stylizacja !

    Świetny wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw ! :)
    http://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, uwielbiam taki styl! W takich ciuchach czuję się ubrana, a nie "przebrana". Do tego śliczna dziewczyna! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie jak zawsze. Roshe świetnie wygladaj do czarnych legginsow i czarnej kurtki puchowej. Czekam na taki zestaw w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.