WHITE & BLACK

20:16

Hej wszystkim! Jak Wam minął dzień? Przeżyliście poniedziałek? :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację w minimalistycznych kolorach, połączenie proste i wygodne. A to za sprawą moich pierwszych botków na słupku, do którego nigdy nie mogłam się przekonać, co było błędem, bo zupełnie nie czuć wysokości i buty są mega wygodne! Do tego klasyczne czarne spodnie oraz oversizowy biały sweter i klasyczny zestaw na co dzień gotowy. 
Zapraszam do śledzenia mnie na moim INSTAGRAMIE (TUTAJ) oraz SNAPCHACIE (nick caaathleen), gdzie jestem z Wami codziennie! Na dniach zrobię dla Was wyprzedaż szafy i ciuszki na sprzedaż pokażę Wam bliżej właśnie na snapie :)

kurtka - ROMWE
sweter - ROMWE
spodnie - BERSHKA
buty - DEEZEE
czapka - SINSAY
torebka - H&M






33 komentarze

  1. Kiedy wyprzedaz szafy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poszłabyś ze mną na studniówkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mój narzeczony nie byłby z tego zadowolony :D

      Usuń
  3. Ile wazysz? Jesteś taka zgrabna

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look!

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    ponadczasowy Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Można linka do kurtki i butów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linki podałam zaraz pod tekstem, wystarczy przeczytać :)

      Usuń
  6. Jesteś zadowolona z kurteczki? Jest ciepła? Ile czekałaś na wysyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobrze wykonana, ale nie jest zbyt ciepła. Czekałam ok. 2,5 tygodnia :)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź :)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz! Biel i czerń to duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetna stylizacja! Uroczo wyglądasz w tej czapce z bąblem :D a jeszcze mam pytanie, nie bedziesz nagrywać już filmików na yt? Miał pojawić się jeden z pytaniami dawno temu.

    Pozdrawiam cieplutko Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym ostatnio i zamierzam niedługo coś nowego nagrać :) Może jakieś propozycje? :D

      Usuń
    2. Może filmik na temat Twojego codziennego makijażu? :)

      Usuń
  9. Cała stylizacja bardzo mi się podoba. Strasznie spodobały mi się Twoje włosy (wiem, wiem są ukryte pod czapką, która swoją drogą jest śliczna, ale dojrzałam te cudne fale). Torebka i buty są zdecydowanie najlepszą częścią całego ubioru według mnie, ale kurteczka też niczego sobie!
    Pozdrawiam ciepło, miłego dnia!
    ~Zwykła dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw!! black and white zawsze jest interesujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw :) Bardzo w moim guście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz kochana! klasyka zawsze piękna sama w sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy wyprzedaz szafy?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj pojawi się nowy post, a jutro wyprzedaż szafy :)

      Usuń
  16. hej kiedy wyprzedaż ? : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu powiedz mi jakiego masz iphona jako model? Polecasz? Drogo cie wyniósł..

    Prosze o pomoc.

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.