TWO DRESSES | CARNIVAL & PROM WISHLIST

19:00

Witam Was Kochani w 2016! Zaczynam nowy rok z mnóstwem energii, planów i postanowień. Zobaczymy jak długo potrwa ta moja wielka noworoczna motywacja :D 
Podejrzewam, że wiele z Was stoi przed ogromnym dylematem wyboru kreacji na studniówkę. Doskonale to pamiętam, przejrzałam chyba cały internet w poszukiwaniu inspiracji. W końcu padło na własny projekt uszyty przez moją krawcową (post z moją sukienką studniówkową TUTAJ). 
 Poniżej przedstawię dwie stylizacje, które mogą być propozycją na obecny karnawał lub właśnie studniówkę (zestaw pierwszy). Z powodu mrozów byłam zmuszona zrobić zdjęcia w mieszkaniu. Tak jak pisałam na moim facebooku od świąt jestem chora, dlatego robiąc sesję na dworze, skazałabym się na kolejny tydzień albo i dłużej w łóżku. Z tego powodu też nie pojawiła się obiecana stylizacja sylwestrowa na blogu, mimo iż próbowałam leczyć się wszystkimi możliwymi sposobami, niestety nie miałam na to wpływu. Wracając do zdjęć poniżej. Przebywam jeszcze w mieście rodzinnym i nie mam tutaj ze sobą wszystkich dodatków, dlatego stylizacje nie będą urozmaicone o biżuterię czy torebki. Chodzi o główny element zestawu, czyli sukienkę. 
Przygotowałam też dla Was mały przegląd ze sklepu Shein (mają tam naprawdę duży wybór pięknych i oryginalnych sukienek na właśnie takie okazje!)

 
sukienka - SHEIN
buty - MIASTOBUTÓW


sukienka - SHEIN
rajstopy - BELI


1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK

 1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK

  
1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK

20 komentarze

  1. Bardzo ładna ta pierwsza sukienka!
    Pozdrawiam ciepło
    ~Zwykła dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza wersja zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo widze że włosy poszły chyba pod lokówkę!? Ja w tym roku ide jako osoba towarzysząca na studniówkę, kupiłam już co prawda sukienkę ale mamie się np. nie podoba uważa że to nie sukienka na studniówkę a ja jestem innego zdania i nie możemy sie dogadać:( Kasiu a Ty jeszcze studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy kręciłam na prostownicy :) A co do studiów kończę w tym roku licencjat :)

      Usuń
  4. pięknie wyglądasz!


    ______________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak długo czekasz na rzeczy z shein?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodzą różnie, ale maksymalnie do 3 tygodni

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz w obu sukienkach ale mi osobiście bardziej podoba się ta siwa... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś moim nowym odkryciem i nową inspiracją :) Naprawdę jesteś niesłychanie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie nietypowe pytanie, czy w twoim domu nie masz firanek? Bo na zdjęciach ich nie widać i nawet fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie są robione w moim domu, ale jak widać nie ma firanek, są tylko rolety :)

      Usuń
  9. Jesteś prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki zamawiałaś rozmiar tej siwej sukienki? Jeśli XS to czy nie jest za krótka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XS i nie jest za krótka, ale wszywałam ją w talii i rękawach, bo była za duża :)

      Usuń
  11. pierwsza wygląda na tobie booosko! zamówiłam nawet podobną czarniutką GAS na schaffie tylko czekam aż przyjdzie :D kocham wyprzedaże po sezonie

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.