PROPOZYCJE PREZENTÓW ŚWIĄTECZNYCH

20:22

Witam Kochani! Do świąt pozostało już naprawdę niewiele czasu, więc kto jeszcze nie przygotował prezentu swoim najbliższym, najwyższy czas to nadrobić. Jak wcześniej wspominałam, ja zakupy świąteczne mam już zaliczone, dlatego chcę się podzielić z Wami moimi pomysłami na prezent dla swojej ukochanej/ukochanego oraz dla mamy i taty. Celowo wybrałam upominki w różnej półce cenowej, aby każdy mógł wybrać coś dla siebie. Mam nadzieję, że taki post Wam się przyda :)
Piszcie w komentarzach Wasze propozycje prezentów!


Dla niego:
1. szalik - ZARA - 69,90 PLN 
2. słuchawki SONY - MEDIA EXPERT - 59,90 PLN
3. gra FIFA 16 - MEDIA EXPERT - 149 PLN
4. portfel TOMMY HILFIGER - ZALANDO - 299 PLN

Dla niej:
1. bluza do spania - OYSHO - 99,99 PLN
2. paletka cieni Nude Tude the Balm - EZEBRA.PL - 121,88 PLN
3. srebrny naszyjnik z kryształem Swarovski - SOTHO - 99 PLN
4. książka "Elementarz stylu" - EMPIK - 45,49 PLN




Dla mamy:
1. książka kucharska - EMPIK - 45,49 PLN
2. perfumy Calvin Klein Eternity Moment 100ml - IPERFUMY.PL - 111 PLN
3. voucher upominkowy na zabiegi SPA - 100-150 PLN 
4. torebka z łańcuszkiem - MOHITO - 79,99 PLN

Dla taty:
1. rękawiczki skórzane BURTON - ZALANDO - 99 PLN
2. kapcie - SOXO - 79,99 PLN
3. krawat - ZARA - 89,99 PLN 
4. czekoladowy zestaw narzędzi - CHOCOLISSIMO - 39,41 PLN

A poniżej kilka inspiracji jak pomysłowo zapakować prezent!
 


12 komentarze

  1. calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com17 grudnia 2015 21:47

    Wow super propozycje! W dodatku tak ładnie skomponowane w poście
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje sa cudowne <3

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje jak i pomysły na prezenty :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bym dostała tak zapakowany prezent to na pewno bym ich nie otworzyła... szkoda by mi było zepsuć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysły :) i te idealnie zapakowane prezenty na inspiracjach.. aż żal otwierać.

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNE PREZENTY!zajrzyj do mnie..moze wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być dzisiaj, ale choroba mnie dopadła niestety. Postaram się do czwartku dodać :)

      Usuń
  8. Po świętach już, ale taką bluzę chętnie bym "przytuliła" Pozdrawiam,
    Magda z http://www.swiatrodzica.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ! :*
    Serdecznie zapraszam na bloga.
    Zachęcam do komentowania i obserwowania.
    W tym roku planuję zdobyć mniej więcej 600 obserwatorów . To jest moje takie małe postanowienie noworoczne . Wierzę, że się uda . Lubisz tematykę moda, uroda i lifestyle ? Gorąco zachęcam do obserwowania http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.