NOVEMBER

20:09

Prawie połowa listopada już za nami, dlatego najwyższy czas zaopatrzyć się w cieplutką kurtkę na zimę. Ja w tym roku postanowiłam kupić sobie grubą puchówkę, nie zwracając uwagi na to jak niezgrabnie będę w niej wyglądać, aby nie marznąć, kiedy już przyjdą mrozy. Co prawda jak na listopad jest na prawdę ładna pogoda, dlatego poniżej zestawiłam kurtkę ze spodniami z dziurami i trampkami. I powiem szczerze, jest to moje ulubione zestawienie w ostatnich dniach, ze względu na wygodę i ciepełko. Kurtka jest Wam zapewne już znana, bo nosi ją wiele dziewczyn. Ale nie dziwię się, jest na prawdę świetna i jestem z niej mega zadowolona!
Do zobaczenia w komentarzach :)

 
kurtka - SELFIEROOM
sweter - SHEIN
spodnie - PULL&BEAR
buty - LABOTTI

 
 


27 komentarze

  1. Też chce taka kurtkę 😍

    _____________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) jaki masz rozmiar tych spodni i tej kurteczki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie rozmiar 32, kurtka rozmiar S :)

      Usuń
  3. ale świetny look :) mogłabyś mi powiedzieć jaki masz rozmiar tych spodni ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masówka na tą kurtkę taka, a mnie jakoś nie powala chociaż u Ciebie prezentuje się najlepiej niż do tej pory widziałam :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, wszędzie ich pełno. Mi osobiście również wcale się nie podobają, ale na Tobie nawet ona wygląda ładnie :)

      Usuń
  5. Kurtka ładna (mało komu pasuje przez to , że jest szeroka i dosyć długa) na tobie leży swietnie :) ale nie rozumiem połączenia gruba zimowa kurtka i slipon'y jak na lato :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.facebook.com/caathleenblog/photos/pb.366120473519315.-2207520000.1447839212./656299991168027/?type=3&theater nie chcialabys sprzedac tej sukienki?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosilabym o odp :**

      Usuń
    2. Niestety nie jest na sprzedaż :)

      Usuń
  8. a powiedz mi prosze chcoiaz czy na osobe z biustem w rozmiarze D/E bedzie dobra?? czy bd za mala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być za mała, bo jest bardzo dopasowana i ma sztywny materiał

      Usuń
  9. cześć :) mogłabym wiedzieć gdzie kupiłaś te czarne spodnie z dziurami :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podasz link do nich :) Proszę ;)

      Usuń
  10. kiedy jakis nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ją kupić ale zrezygnowałam , postawiłam na oryginalność , za dużo osób ją miało. Ale wyglądasz w niej naprawde cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.