GREY SCARF

18:52

Cześć Kochani! Wspominałam Wam już, że nie przepadam za tą porą roku. I chociaż próbowałam się przekonać i zmienić nastawienie, niestety brak słońca działa na mnie niekorzystnie. Ogarnia mnie lenistwo i niechęć, najchętniej zostałabym w łóżku na kilka dni. Macie jakieś sposoby na jesienną chandrę? Jak sobie z tym radzić? 
Zobaczycie poniżej, że ponownie jestem brunetką. Jak na razie koniec eksperymentów z włosami :) A jeśli chodzi o stylizację, utrzymana jest w jasnej kolorystyce, jak widać biel nadaje się nie tylko do letnich czy wiosennych zestawów, ale można też korzystać z niej jesienią. Moim ulubionym elementem stylizacji jest gruby szal, który wielkością przypomina raczej koc, ale jest mega komfortowy, a przede wszystkim ciepły! 

szal - ROMWE
sweter - ROMWE
spodnie - STRADIVARIUS
buty - LABOTTI 



18 komentarze

  1. Świetny jest ten szal ! Sama takiego poszukuję.

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor wlosow. Co to za farba ?

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny szal i sama zamierzam taki kupić ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moj sposob to siłownia. jak wstaje codziennie wczesniej i od 8 rano się ostro zmęczę to od razu jestem szczęśliwa i wesoła cały dzien :) super stylówka i kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny szal i piękne buty! śliczna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. szalik i sweterek bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak zadowolona jesteś z butów? Wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo wygodne i ciepłe :)

      Usuń
    2. A dasz linka do dokładnie takich samych ? :)

      Usuń
    3. One na zdjęciu są na Ciebie za duże ? Czy tak po prostu tak dziwnie się zaginają ?

      Usuń
    4. Nie są za duże, tak się ułożyły :)
      Niestety tych moich nie ma już w sklepie, ale te są bardzo podobne: http://www.labotti.pl/product-pol-1069-Timberki-Honey-Trapper-Yellow.html

      Usuń
  8. Uwielbiam takie stylizacje !!! Szal jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz fenomenalnie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.