NA DWA SPOSOBY

20:36

Kozaki za kolano widzieliście już na moim blogu rok temu, ale w tym sezonie są absolutnym hitem. Nie ma co się dziwić - świetnie wyglądają i dodają charakteru każdej stylizacji. Dzisiaj dwie propozycje zestawów, w roli głównej kozaki oraz szara rozkloszowana spódniczka. Post miał dotyczyć pierwszego z nich, ale następnego dnia wymyśliłam inne zestawienie i stwierdziłam, że zrobię też zdjęcia drugiej propozycji. Niestety było strasznie zimno i po zrobieniu kilku zdjęć uciekłam do domu, dlatego jest ich niewiele. 
Kochani nie piszcie mi już, że lepiej mi w ciemnych włosach. Być może - ja potrzebowałam zmian, chciałam spróbować czegoś nowego i dobrze się czuję w tym kolorze. Nawet gdybym chciała wrócić do brązu, mój narzeczony mi kategorycznie zabrania, bo jemu bardzo się w takiej wersji podobam. A chyba właśnie to jemu (i sobie) powinnam się najbardziej podobać, prawda? :)


sweter - SHEIN
spódniczka - SHEIN
kozaki - DEEZEE


kurtka - SHEIN
bluzka - ROMWE
naszyjnik - HAPPINESS BOUTIQUE

50 komentarze

  1. To prawda :) A jak długo już jesteście razem, Kasiu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie ze swetrem super!

    ________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie bluzki prezentują się w tym zestawie świetnie! ;)
    I ta kurtka - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczną dziewczyną i pięknie wyglądasz i w blondzie i w ciemnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :)) kozaki jak kupowalas to były dopasowane do twojej nogi bo jesteś taka szcUpla i się zastanawiam ??;) z góry dzieki za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są zbyt dopasowane, ale nie przeszkadza mi to :)

      Usuń
    2. A jaki to jest model można wiedzieć ?

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkasz razem z Kubą?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladna stylizacja czekamy na wiecej stylizacji:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza wersja przemawia do mnie bardziej ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne obie stylizacje !*___*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje przepiękne! Uwielbiam połączenie swetra i spódnicy :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna spódniczka i w ogóle cała stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu możesz polecić jakiś żel lub płyn do demakijażu do skóry suchej? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam płyn micelarny 3w1 z Garniera do skóry wrażliwej :)

      Usuń
  14. Dla mnie zawsze jesteś śliczna, w blondzie tak samo jak w brązie :)
    W zupełności Cię rozumiem, że potrzebowałaś zmian. Ja mam 26 lat i nigdy nie farbowałam włosów, a mąż tez namawia mnie do blondu :) jednak trochę się boję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Też się bałam i długo odwlekałam z tą zmianą, ale jak się okazało było mi to potrzebne, także Ty też spróbuj - tylko koniecznie u poleconego fryzjera :)

      Usuń
  15. jestem za pierwszą wersją, do której kurtka z drugiego zestawu też byłaby super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka to szminka/odcien jej przy drugiej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  17. Heeej kiedy jakas wyprzedaż ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę czas to być może w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
  18. Dla mnie beznadziejna stylizacja, kozaki niestety nie pasują do takich jasnych kolorów, owszem beżowe lub szare tak jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu jakiego podkladu uzywasz na twarz? Jest tak ladnie rozswietlona ze az milo popatrzeć:) i jaki to odcien ? Ja mam troszke jasniejsza cere :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie tez mnie to zastanawia?:)

      Usuń
    2. Bourjois Healthy Mix nr 54 :)

      Usuń
  20. bardzo spodobała mi się spódniczka, szukałam jej na sheinside ale nie jestem pewna która to dokładnie - mogłabyś podać bezpośredniego linka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne stylizacje jak zawsze! :) I uwazam, ze pieknie ci zarowno w blondzie jak i w brazowych wloskach. W sumie ladnemu we wszystkim ladnie... takze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Możesz podać link tych kozaków? Czy są to zarne kozaki za kolano Joanna http://deezee.pl/obuwie_damskie/kozaki/czarne_kozaki_za_kolano_joanna.html czy kozaki over the knee Olivia http://deezee.pl/obuwie_damskie/kozaki/bordowe_kozaki_over_the_knee_olivia.html? czekam na odpowiedź, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, mogłabyś nam zdradzić Twoją obecną wagę i wzrost? ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki rozmar spodni zawsze kupujesz? bo masz takie super dopasowane ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od marki - najczęściej 34, ale czasem w 32 się wcisnę :)

      Usuń
  25. Szczerze? Brzydkie są te kozaki. Te z tyłu 'sznurki' wyglądają nieestetycznie - jak dla mnie :)
    W CCC - widziałam ładniejsze i przede wszystkim nie czarne - bo to staje się nudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznurówki nie sznurki. Słaba reklama szajsu z CCC.

      Usuń
  26. bardzo ciekawe połączenia. jednak ta pierwsza jest bliższa memu sercu ;)
    http://claudinnee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oba zestawy super, ale pierwszy wygrywa! Według mnie ładnie wygląda takie rozjaśnienie włosów i bardzo Ci pasuje ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny zestawik, kolorystyka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.