MOBILE MIX part. 7 | AUTUMN

20:41

Dobry wieczór Kochani!
Z racji tego, że nie wszyscy z Was posiadają Instagram czy Snapchat, postanowiłam robić na blogu częściej posty typu 'mix zdjęć z telefonu". Na blogu nie jestem zbyt często, za to na kanałach social media ze względu na łatwość i szybki dostęp, mogę być z Wami codziennie. Dlatego przygotowałam kolejną część z tej serii tutaj na blogu - zapraszam do oglądania :)

koronkowy biustonosz - SHEIN

naszyjnik - HAPPINESS BOUTIQUE

buty - LABOTTI

sweter - BUTIK SCHMINKA
spodnie - PULL&BEAR 

sukienka - CHOIES

bluzka - ROMWE
spodnie - BERSHKA

sukienka - ROMWE

sukienka - BUTIK SCHMINKA

sweter - BUTIK SCHMINKA
kozaki - DEEZEE

bluzka - CHOIES


21 komentarze

  1. Dawno kupiłaś te spodnie z pull&bear? fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczności tutaj są <3
    _________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, planujesz wystawić na sprzedaż czarną bluzkę z ostatniego zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty pięknoto ♥ Wszystko pięknie na Tobie leży, uwielbiam Cię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze figury , polecasz jakieś ćwiczenia ? najlepiej na brzuch :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki. Super wyglądasz we wszystkim. www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Farbujesz włosy czy masz takie naturalne? Super odcień i świetnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moglabys zobaczyć czy ten biustonosz ze SHEIN jest dostepny w sklepie bo chyba nie ma albo go nie poznaje ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu chyba podciełaś włosy? czy się myle?:)
    pod ostatnim postem zadawałam pytanie odnośnie podkładu jaki uzywasz, ale jak widziałam to nie było odpowiedzi :( Co to za podkład i jaki odcień ? masz taka rozświetloną buźke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podcięłam i to sporo, a podkładu używam z Bourjois Healthy Mix nr 54 :)

      Usuń
  11. Planujecie już ślub z Kubą? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy !
    najbardziej podoba mi się ten sweter zielony i sukienka morelowa z koronką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się Twoje marmurkowe spodnie i ten różowy sweter :3
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.