GRECJA - RODOS

20:00


Witam Was po długiej nieobecności! 
Po powrocie z Rodos miałam małe problemy z laptopem, w weekend bawiłam się na weselu u znajomych i dopiero teraz udało mi się napisać dla Was post. Mam nadzieję, że wybaczycie :)
Dziś trochę zdjęć z przepięknej Grecji i kilka słów o naszych wakacjach. Mieszkaliśmy w hotelu Venezia Resort niedaleko miasta Faliraki na wyspie Rodos. Miasto słynie z bujnego życia nocnego, licznych barów i dyskotek, dlatego nazywane jest "grecką ibizą". Wybraliśmy się z Kubą we dwoje, ponieważ chcieliśmy trochę odpocząć, zresetować się i po prostu pobyć ze sobą, ale z racji tego, że w hotelu było bardzo dużo polaków, już na samym początku poznaliśmy bardzo fajnych ludzi i spędzaliśmy z nimi głównie wieczory. Codziennie rano budził nas niesamowity widok na morze, góry i pobliskie miasteczka, ponieważ hotel usytuowany był na wzgórzu. Basen, jedzenie, obsługa - wszystko na plus, także z czystym sumieniem mogę wszystkim to miejsce jak najbardziej polecić :) Grecja, słynąca z zapierających dech widoków, po raz kolejny nas zauroczyła i na pewno jeszcze nie raz się tam wybierzemy. Niestety tydzień bardzo szybko zleciał i musieliśmy wracać do szarej rzeczywistości.
Jak zauważyliście na moim Instagramie czy Snapchacie nastąpiła spora przemiana w moim wyglądzie - a mianowicie kolor włosów. Od dawna potrzebowałam zmian i w końcu coś z tym zrobiłam. Początkowo nie mogłam się przyzwyczaić, ale teraz dobrze czuję się w tym kolorze. Chociaż nie wykluczone, że za jakiś czas powrócę do brązu. A wy co sądzicie? 
A teraz zobaczcie zdjęcia i widzimy się w komentarzach! :)


sukienka - CHOIES

czapka - HAZEL/NEAT STORE
bikini - NEW LOOK

top - CHOIES

czarny strój kąpielowy - CHOIES
różowy strój kąpielowy - CHOIES

biały top - SHEIN

bluzka - ROMWE
spodenki - BERSHKA
sandałki - H&M

bluzka - CHOIES


29 komentarze

  1. świetne zdjęcia! od razu przypomniało mi się lato !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ty jesteś naturalnie przepiękna!!
    Super wakacje, świetne fotki, a Twój styl powala na kolana - idealnie w moim guście :) do tego ta boska, idealna figura <3
    Nagraj coś dla nas, nie każdy ma snapa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie! :* Jak tylko znajdę trochę czasu to postaram się coś nagrać :)

      Usuń
  3. Jakoś brąz do Ciebie bardziej pasuje niż blond niestety :( Zdjęcia bardzo fajne zazdroszcze wakacji, ja też byłam w Grecji teraz we wrześniu ale na Krecie ;)
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś już też mi tak mówił, ale zdania znajomych są podzielone :D Na razie zostanę przy blondzie, bo już się przyzwyczaiłam i podoba mi się, ale pewnie wrócę do brązu za jakiś czas :)

      Usuń
  4. Gdzie robiłas koloryzacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne miejsce !

    ________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie pytanie czy rozjaśniający farbowane czy naturalne włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie czy rozjaśniałaś farbowane włosy na brąz czy naturalne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia!
    od razu poczułam lato :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś śliczna. W blond włosach wyglądasz fajnie ... aczkolwiek w Brązie zdecydowanie lepiej. Moim zdaniem oczywiście. Myślę,że chodzi tu głównie o odcień. Do Ciebie bardziej będą pasować chłodne odcienie blondu ten jest zbyt ciepły. Jeśli Twoje włosy są rozjaśniane to użyj płukanki srebrnej.( kupisz ją w każdym kosmetycznym za grosze) ..Jesli to farba to proponuje nalozyc na nią szamponetke coś pod siwy blond. Blond jest spoko,ale nie każdemu do twarzy w takim żółtawym odc. Widzę Cię bardziej w platynowych, chłodnych blondach...ale Brąz jednak najbardziej do mnie przemawia w Twoim przypadku. ;) :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. idealna!! a twój kolor włosów zainspirował mnie do zmian! wciąż marzę o takim odcieniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie podoba i w takich blond i w ciemnych :) mam dwa pytania :p gdzie robilas wlosy ? : ) i o podkład. jakiej masz firmy i jaki odcien uzywasz?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy robiłam w Poznaniu, salon Loki Koki Maski, a podkład Bourjois Healthy Mix nr 54 :)

      Usuń
  12. http://caathleen.blogspot.com/2014/02/all-black.html jest możliwośc odkupienia spódniczki, szukam takiej..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na zdjęcia od razu przypominają mi się wakacje! <3

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie się farbowalas ?? Ślicznie Ci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam:) Lecieliście przez biuro podrózy? Jak tak to jaki?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu w tych włoskach jak i w poprzednim kolorze wyglądasz przepięknie. Masz super styl, cudowną figurę. Jesteś cała piękna !!! Naprawdę powinnaś pomyśleć o jakimś "Top Model". Też bym chciała tak wyglądać. Takie wakacje jak twoje marzą mi się ale raczej nie uda mi się ich zrealizować ze względów finansowych. Ale cóż . . Życzę tobie wszystkiego dobrego Kasiu ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.