LESS IS MORE

19:37

Nie mogę do końca pogodzić się z faktem, że jesień zbliża się wielkimi krokami i czas na jesienne stylizacje na blogu. Już żałuję, że narzekałam na upały. Przygotowałam zestaw, który bardzo sobie cenię ze względu na swoją prostotę. Zazwyczaj przy dobieraniu stylizacji kieruję się zasadą mniej znaczy więcej, nie lubię zestawów przesadzonych ilością dodatków, dlatego też takich raczej nie znajdziecie na moim blogu. Klasyka w postaci basicowego t-shirtu, dopasowanych jeansów, skórzanej kurtki, torebki i szpilek stworzyła look odpowiedni na wiele okazji m.in. do pracy czy na wyjście ze znajomymi. 
Przepraszam za małą ilość postów, mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście i obiecuję poprawę! A tymczasem zobaczcie zdjęcia :)

Jutro w godzinach wieczornych zaaktualizuję dla Was wyprzedaż szafy :)

kurtka - CHOIES
t-shirt - ROMWE
spodnie - RIVER ISLAND
szpilki - CHOIES 
torebka - SHEIN


25 komentarze

  1. Odpisujesz może na wiadomości na ig które są w szufladce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zauważyłam, już odpisuję :)

      Usuń
  2. Jak zwykle i tym razem się nie zawiodłam super zdjęcia taki styl uwielbiam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. takie zestawy są najlepsze, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie potrafię sie przekonać :( nie chce jesieni

    _____________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki rozmiar masz tej kurteczki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie zestawiki :) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, zwykły look
    Wyglądasz pięknie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post http://worldbymyy.blogspot.com/
    Całuję ;* ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna ! nigdy nie przestanę się zachwycać Twoja urodą <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna Kasia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie proste połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciepła ta kurtka? Nadaje się na jesień?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja już na trochę chłodniejsze dni , bardzo dobrze że buty nie są czarne , dzięki temu przykuwają uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz i piękna stylizacja!
    ja już nie mogę się doczekać jesiennych stylizacji! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka to farba do włosów?piękny kolor

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.