GIRL

19:55

Cześć Kochani!
Przepraszam za brak postów, ale w ostatnim tygodniu miałam sporo spraw i wydarzyły się sytuacje, które niestety przeważyły nad blogiem. Musicie mi wybaczyć :)
Ale przejdźmy do stylizacji. 
Sukienka, która jest głównym elementem całego looku dotarła do mnie niestety za krótka. Myślałam, że oddam ją lub sprzedam, ale szybko stwierdziłam, że założę pod nią spodenki i potraktuję jako kombinezon. Świetnie się sprawdziła - oprócz wygody, jest bardzo skromna i dziewczęca. Czuję się w niej kilka lat młodziej, ale lubię czasem włożyć na siebie właśnie coś takiego. 
W środę wyjeżdżam do Zakopanego i Krakowa ze znajomymi, ale mam nadzieję, że uda mi się dodawać w tym czasie dla Was nowe posty. Na bieżąco będę z Wami oczywiście na moim Instagramie (c_aathleen) oraz Snapchacie (caaathleen), także zapraszam do obserwowania :)


sukienka - WALKTRENDY
buty - LABOTTI
okulary - BIEDRONKA


23 komentarze

  1. Śliczna sukieneczka :) Właśnie takiej szukałam tylko nigdzie nie mogłam znaleźć prostej klasycznej sukienki, ile masz wzrostu bo wydaje się być krótka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piekne te dziurki w policzkach! Slicznotka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna sukienka, wyglądasz bardzo dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie zdjęcia zostały wykonane? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki lakier masz na paznokciach? Jest sliczny;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. To hybryda z Semilaca, kolor Pink Doll :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ` śliczne pazurki <3
    http://miipasjon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka bardzo fajna, masz piękne paznokcie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie dokładnie będzie cię można spotkać podczas wyjazdu do Zakopanego? Centralnie tamte strony czy jakieś inne miasta? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jak zawsze ,jaki masz rozmiar sukienki na sobie?? Zastanawiam się nad jej zakupem

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta sukienka! Oczywiście obserwuję.

    Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz. :) http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.