CASUAL

19:22


Hej wszystkim! 
Niestety podczas mojego pobytu w górach dopadło mnie przeziębienie, więc połowę wyjazdu przeleżałam w łóżku. Gorączka w lato to najgorsze co może być! Mimo choroby udało mi się jednak zrobić zdjęcia dla Was. 
Topy odsłaniające brzuch to zdecydowanie jeden z trendów tego sezonu. Mega lubię je nosić, dlatego mam obsesję na punkcie ich kupowania. Poniżej jeden z nich w luźnym, casualowym looku, do którego skomponowałam szpilki - dzięki nim stylizacja nabrała charakteru. Bardzo dobrze czuje się w takim wydaniu, a Wy co sądzicie? :)

koszula - STRADIVARIUS
top - SHEIN
spodenki - ROMWE
szpilki - STRADIVARIUS



31 komentarze

  1. Świetna stylizacja, szorty idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Świetnie wyglądasz! I te szorty - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez leze chora w łóżku w takie upały :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to ta koszula http://www.stradivarius.com/pl/pl/nowa-kolekcja/koszule/wojskowa-koszula-khaki-c1390575p5964691.html?categoryNav=1390575&colorId=550

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz Kasiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne połączenie! Bardzo mi się podoba całość!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedz mi kochana czy do takich topow t
    Krotkich nalezy nosic krotkie spodenki czy moglybyc 7/8 spodnie biale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedz prosze Cie :-*

      Usuń
    2. Jasne, że mogą być :)

      Usuń
  8. Ale jesteś piękna :) tylko strasznie chudziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny look, bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Uwielbiam Cię w takich codziennych lookach .

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przypominasz mi troszkę z twarzy Ninę Dobrev :D
    super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, i ta figurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Te topy faktycznie są teraz mega modne, Ty znalazłaś bardzo fajny fason; ja w większości wyglądałam niekorzystnie.
    Przykro, że dopadło Cię przeziębienie, ale mam nadzieję, że już lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, cudownie wyglądasz! Świetny top, dawno kupowałaś? Bo na stronie nie widzę, a chętnie sama bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka miesięcy temu, być może jeszcze się pojawi :)

      Usuń
  15. Cudna stylizacja wszystko ładnie dobrane kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czy mogłabyś zdradzić ile masz lat:)?

    OdpowiedzUsuń
  17. prosze doradz mi jaka sukienke moglaby ubrac na chrzciny..

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tak chorowanie w lecie to masakra... śliczny look !

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna stylizacja, a nogi w tych szpilach są zabójcze ;)

    http;//whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wygladasz!
    Bardzo fajne spodenki :)
    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw! figura idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! ;) Genialnie wygląda ten topik w połączeniu z szortami! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealnie, top mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.