PANTS IN HEARTS

21:03

Dres w serca, który zobaczycie poniżej totalnie skradł moje serce! Nie dość, że świetnie wygląda, jest wykonany z dobrej jakościowo bawełny, to już nie muszę chyba wspominać, jak bardzo jest wygodny. Kiedyś sądziłam, że w dresach mogę jedynie siedzieć w domu, bo nie wypada w nich gdziekolwiek wychodzić. Teraz bez problemu ubieram je na miasto, na zakupy czy do kina tworząc casualowy look w połączeniu z t-shirtem i trampkami, a w tym wypadku niezawodnymi sliponami. Wygoda to coś co bardzo sobie cenię, dlatego najczęściej stawiam na właśnie takie stylizacje. 
Czekam aż w końcu pogoda się poprawi, mam dla Was przygotowanych mnóstwo letnich zestawów, zarówno eleganckich jak i na co dzień, więc mam nadzieję, że deszczowe dni już się skończyły :)

Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim facebooku, w którym do wygrania jest bon o wartości 120$, czyli około 450zł do wydania w sklepie SheIn (nowa nazwa sklepu SheInside) - TUTAJ

slipony - LABOTTI (KLIK)
okulary - SINSAY
zegarek - DANIEL WELLINGTON


25 komentarze

  1. okulary <3

    _____________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dresy są faktycznie genialne i najładniejsze jakie widziałam. Świetnie w nich wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zegarki Wellingtona. Osobiście nie przepadam za dresami, ale Ty wyglądasz w nich znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam je zamówić już dawno temu teraz już sie nie będę zastanawiać :) są śliczne a stylizacja jak zwykle u Ciebie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, ale nadaje się raczej na pidżamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko fajnie, ale t-shirt przy kołnierzu to jakaś masakra.. wiem wiem, mi też się tak robi w ulubionych koszulkach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo tego, że jesteś w dresie to wyglądasz mega kobieco :) Super, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna <3 a twoje nogi uwielbiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne spodnie :)
    www.pastelowamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana suuuper:) a mam takie pytanie co robisz z wlosami? sa niby zwyklo ulozone ale jakoś tak fajnie do tylu..:) jak suszysz? może na szczotke ? odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie masz te dresy! Fajnie wyglądają z resztą stylówy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw jak najbardziej w moim stylu:) świetna bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a moge zapytac Cie ile wazysz;)?

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ślicznie wyglądasz, przypominasz mi moją kuzynkę ;) zostaję na dłużej, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne dresiki <3 super blog !!! będziemy wchodzić częściej i obserwujemy oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.