SUNDAY SET

19:42

Witajcie Kochani! Jak Wam minął weekend? Mi bardzo przyjemnie - odpoczywając i odcinając się od stresów i szybkiego trybu życia. A dziś na blogu..
..kolejna prosta stylizacja na co dzień. Całą robotę robi piękny cukierkowo-różowy sweterek, który dodaje uroku i świeżości całemu zestawowi. Jest cudowny, nie tylko ze względu na kolor, ale również na mięciutką bawełnę, z jakiej jest wykonany. Odkryłam nowe piękne miejsce na mapie Poznania - park Wilsona, gdzie zrobiliśmy zdjęcia.
Jak Wam się podoba? :)

jeansy - PULL&BEAR
buty - CONVERSE



33 komentarze

  1. Piękna kolorystyka zestawu, bardzo do Ciebie pasuje!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/kamizelka-diy-i-pienkowy-plecak-od-lisy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie proste zestawy, a swetrek jest przecudowny, taki słodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna, piękna stylizacja!! :) Sweterek cudny, pasują Ci takie kolory :) Zdjęcia jak zawsze super!! Kasiu mogłabyś napisać jaki masz rozmiar sweterka? Pozdrawiam ciepło :* Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* rozmiar sweterka jest uniwersalny :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedz :) Pozdrowionka :*

      Usuń
  6. Kiedy możemy spodziewać się filmiku pytań-odpowiedzi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się go nagrać w weekend, więc myślę że w przyszłym tygodniu się pojawi :)

      Usuń
  7. fajnie, że założyłaś do tego seta trampki:)

    _____________________
    denim&fashion
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek cudny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. taka klasyczna stylizacja a jak pięknie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. idealna stylówka :) szkoda że nie rozjaśniłaś bardziej tych zdjęć, bo są takie ponure.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są ponure . Może akurat słonko się schowało :-) piękna kasia piękna :-)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz ♥ a zdjęć nie trzeba rozjaśniać są po prostu takie ale naturalne a natura jest najpiękniejsza. A nie tak jak niektórzy szał na Photo Shopa itp. Tak jest całkowicie dobrze! :-) Pozdrawiam ^,^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie
    www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest ten sweterek! I zdjęcia są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie podobają mi się takie spodnie ale w tej stylizacji są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny zestaw na co dzień. Wyglądasz rewelacyjnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie świetne, ale sweterek skradł moje serce!<3

    Mam pytanie kochana mam białe conversy i już sa zabrudzone;/ Jak je czyścisz ? Pierzesz w pralce? W ile stopniach? Bo ja się boję że zżółkną albo podeszywa pęknie, w sklepie powiedzieli mi żeby nie wrzucac do pralki bo się rozkleją;///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ciężko jest je utrzymać śnieżno białe :( Prałam je dwa razy w pralce w 40 stopniach z innymi rzeczami, ale nie doprały się tak idealnie, a szkoda je męczyć w tej pralce, więc teraz piorę je ręcznie i jest ok :)

      Usuń
  17. fajna klasyczna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpiszesz na pytania?

    OdpowiedzUsuń
  19. Pastelowe swetry + jeans to zawsze udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz śliczne włosy :) niby zwyczajnie, ale wyglądasz bardzo ładnie, pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy film?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny prosty zestaw ;) super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi sweterek w całej stylizacji podoba mi się najmniej :) Wygląda na tani i jak z second handu. Za to spodnie, włosy no i Ty ... Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.