SPRING LOOK | MOBILE MIX part. 6

21:19

Hej! Złapałam ostatnio piękny słoneczny dzień, który zainspirował mnie do stworzenia lekkiego, wiosennego zestawu. W roli głównej spódniczka w intensywnym malinowym kolorze, którą skomponowałam z ulubioną czernią. Cenię sobie komfort i wygodę, dlatego postawiłam na płaskie "slip-ony", które można zastąpić np. szpilkami. 
A poniżej mały mix zdjęć z ostatnich miesięcy, dla tych którzy nie korzystają bądź jeszcze nie obserwują mnie na Instagramie. Zobaczcie sami :)


spódniczka - BERSHKA
buty - LABOTTI


MÓJ INSTAGRAM - C_AATHLEEN

szpilki - DEEZEE
czerwony biustonosz - CHOIES (KLIK)
czarny biustonosz - AGNES LINGERIE
strój kąpielowy - CHOIES (KLIK)
koronkowe spodenki - SHEINSIDE (KLIK)



28 komentarze

  1. Rewelacja! mix zdjęć super - rzeczy śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno kupowalas spódniczkę??

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ! idę na Twojego insta

    _________________________
    minimalism&fashionblogger
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. co za zgrabniara ! jak ja Ci tej figury zazdroszczę ojeju <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina ty również masz bardzo ładna figurę !! Wiec nie masz się czym przejmować:)

      Usuń
  5. coz za figura!! wygladasz wspaniale!! swietny top!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczną masz figurę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękną figurę, powinnaś chodzić właśnie w takich krótszych bluzeczkach odsłaniających trochę brzucha :) zazdroszczę Ci go :P no i świetna opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz figura do pozazdroszczenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie czerni z malinowym kolorem -super look.Ps.Doskonale pasuje do twojej figury

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko ok Kasiu i w ogóle ślicznie, ale w poprzednim poście Twoje wierne czytelniczki zasypały Cię masą najróżniejszych pytań i zapewne liczyły na jakąś odpowiedź, a tymczasem zachowałaś się, jakby ich nie było... Wydaje mi się, że prowadząc bloga i mając czytelników, należy im się jakiś szacunek...
    P.S. Ja akurat o nic nie pytałam, ale również jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, czytaj ze zrozumieniem. W poprzednim poście Kasia napisała żeby w komentarzach zadawać pytania, a Ona w filmiku odpowie na niektóre z nich :) ~Karolina :D

      Usuń
    2. Dokładnie! Wyraźnie napisałam, że zamierzam nakręcić film z pytaniami i odpowiedziami :) Jak znajdę w końcu chwilę czasu to zabieram się za kręcenie :)

      Usuń
    3. Faktycznie przeoczyłam- przepraszam :) Chyba kierowałam się tym, że wcześniej nie zawsze odpowiadałaś, a tu nagle taki zasyp pytaniami ;) W takim razie nie mogę już doczekać się filmu ;)

      Usuń
  11. Hej, używasz peelingu na nogi przed goleniem ? :*
    bo są cudowne tak gładki bez skazy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaką Ty masz cudowną figurę *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. i love your outfit perfect for spring ! x

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna bluzka i śliczny kolor paznokci! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Kasiu :) przepraszam ze jest to pytanie nie na temat, ale myślę ze może mogłabyś mi pomoc. Chodzi o to ze mam bardzo krótkie i proste rzęsy i słyszałam tez ze bardzo fajny efekt daje metoda przedłużania rzęs 1:1, jednak słyszałam tez ze to bardzo niszczy rzęsy i ze mogą później wypadać. Czy to prawda i zawsze jest taki efekt uboczny czy może zależy to po prostu od umiejętności kosmetyczki?? Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja ulubienica :) jak będziesz kręcić filmik to proszę opowiedz co uzywasz do ciała,ze jesteś taka opalona,jakich kosmetyków uzywasz w codziennej pielęgnacji ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna spódniczka :)
    Zapraszam do mnie kowalskakinga.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile masz wzrostu i ile ważysz?
    Jesteś idealna! :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.