HELLO MAY!

19:58

Cześć Kochani! Jak po majówce? Mam nadzieję, że wypoczęliście :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym prostym zestawem. Kurtkę, którą zobaczycie poniżej mogliście już oglądać w kolorze baby blue kilka postów temu (TUTAJ). Białe ponadczasowe spodnie z szarością i pudrowym różem skomponowały ciekawą pastelową całość. Pozwoliłam sobie nawet ubrać sandałki, ponieważ było bardzo ciepło tego dnia, aczkolwiek można oczywiście zastąpić je jakimś sportowym obuwiem, balerinkami czy choćby szpilkami. 
Jeśli chodzi o wyprzedaż szafy, o którą pytacie, na pewno w tym tygodniu pojawi się kilka nowości na sprzedaż, śledźcie mojego facebooka.
W najbliższym czasie postaram się też nagrać dla Was film z serii "Pytania i odpowiedzi", tak więc pod tym postem możecie zadawać pytania, a ja wybiorę kilka z nich i odpowiem na nie w nowym filmie na moim kanale. 
Do następnego, buziaki! :)



kurtka - ROMWE (KLIK)
t-shirt - ROMWE (KLIK) 
spodnie - STRADIVARIUS
sandałki - H&M



A takie piękne widoki miałam na Malcie :)

WIĘCEJ ZDJĘĆ NA MOIM INSTAGRAMIE (TUTAJ)

55 komentarze

  1. Świetna stylizacja !;)<3
    A mam pytanine na ostatnim zdj ta dziewczyna z lewej to Klaudia ??;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie! Z narzeczonym tworzycie cudowną parę! Myślicie już o ślubie? :) Mam nadzieję,że doczekamy się postu z Twoimi "wymarzonymi" sukniami ślubnymi w, których bez wątpienia będziesz wyglądała olśniewająco! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak !! :)

      Usuń
  3. Ile ważysz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze rewelacja :) a moglabys odpowiedzieć w filmiku na pytanie czy cwiczysz (jesli tak to jakie cwiczenia?) co jesz, aby mieć taka ładna figurę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. białe spodnie to jest to! mój must have sezonu:)

    ____________________________
    fashionblogger
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak układa wam się w związku? Czy mieszkacie ze sobą? Jak wyglądają wasze relacje? Czy się kłócicie? Jak często? Czy mieliście kiedykolwiek cięzkie chwile i myśleliście o rozstaniu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz coś o pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka genialna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz czas matur, więc chciałam zapytać czy Ty też zdałaś maturę? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtaczka
    po fotkach widać, że majówka udana ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  11. choidzisz na solarium? jesli tak to jak czesto?

    OdpowiedzUsuń
  12. więkoszsc ciuchow dostajesz za darmo za wspolprace czy sama sobie tylle kupujeszno z romwe?

    OdpowiedzUsuń
  13. co ile farbujesz wlosy szamponetka? nie niszcza ci sie po niej wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurteczka jest sliczna, uwielbiam takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak to robisz, że zawsze wszystko jest tak idealnie dograne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, ile masz wzrostu? :) Gdzie udaje Ci się kupować spodnie by nogawki nie były za długie? Bo ja mam zawsze z tym problem..

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile minut trzymasz szamponetke, ze uzyskujesz taki ładny kolor?;)

    OdpowiedzUsuń
  18. za małe spodnie :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja !

    p.s bardzo ładny strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz:)
    figura woow:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja !
    zazdroszczę wyjazdu na Maltę :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Planujesz już ślub?? i studia magisterskie??

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy lubisz słodycze? Czy jadasz je często czy starasz się je ograniczać?

    OdpowiedzUsuń
  24. chcialabysmoze sprzedac ta kurtke albo baby blue? bylabym zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wolałam jednak tę kurteczkę w kolorze baby blue :) bardziej mi się podobała.
    oo, to ja mam kilka pytań! dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga? ile czasu dziennie na niego poświęcasz? jakie są inne Twoje pasje?
    Malta wydaje się wspaniałym krajem, kiedyś przygotowywałam o nim folder do szkoły. cudowne zabytki, morze, plaże...

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie Kasiu :-) Podoba mi się twoja kolejna stylizacja. Lekka a zarazem skromna kompozycja ubioru :-) podobają mi się takie zestawy. Uwielbiam twój blog ♥ jesteś przepiękną kobietą *.* podziwiam cię za to kim jesteś , jak się ubierasz i wyglądasz. Co do pytań do filmiku to mam takie nietypowe : czy utrzymujesz jakiś kontakt z dziewczynami z podstawówki?czy jednak wszyscy poszli swoimi drogami? pamiętam że miałam kiedyś twój wpis do notesika "percia" i tak sobie to przypomniałam i dlatego to pytanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulubione potrawy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz swój ulubiony kolor w którym lubisz chodzić?

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie znasz języki?

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupujesz czasem ubrania w second-hand'ach?

    OdpowiedzUsuń
  31. w jakim mieście się wychowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  32. Kidy planujesz ślub? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie kupiłaś ogrodniczki? Mega sa chętnie takie kupie :D Może chcesz sprzedać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak udaje ci sie znajdowac fajne ciuchy w sklepach? Ja zawsze mam z tym problem.
    Gdzie szukasz inspiracji modowych, urodowych

    OdpowiedzUsuń
  35. Co robisz ze masz taki ladny odcien skory? Chodzisz na solarium?

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy uda mi się uzyskać taki kolor włosów jak ty tą szamponetką gdy mam włosy pofarbowane na jasny blond? Oczywiscie musze poczekać aż ten blond trochę zniknie bo inaczej to pewnie się nie uda. Jak myślisz kochana? :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy kochasz tak bardzo swojego mężczyzne że wiesz już że to jest to? Na zawsze? Zaręczyny przyjęte ale nigdy nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Lepiej nie spieszcie się ze ślubem. Jesteście jeszcze młodzi możecie się jeszcze zakochać w kimś innym. Przecież życie płata nam różne figle. Oczywiście nie jestem wróżką ale lepiej się dobrze zastanowić i być pewnym co do takich ważnych decyzji. A jak Kasia będzie planować ślub to gdy będzie chciała to z nami się podzieli tą informacją. I oczywiśćie my twoje czytelniczki czujemy się zaproszone :-) Pozdrawiam cieplutko ♥ Miłego dnia *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki jest Twój sposób na relaks i odcięcie się od rzeczywistości? Jak pielęgnujesz swoje włosy? Jak wygląda Twoje domowe 'spa'? Jak wyglądały początki Twojego bloga? Co Cię zainspirowało, czy miałaś jakieś obawy z tym związane?
    __________________

    Świetna stylizacja! Pozdrawiam cieplutko ~ Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna styliacja, w t-shircie się zakochałam :]
    "Fajnie" patrzeć na czyjeś szczęście :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy chcesz wyjść za mąż?? nie chodzi mi o konkretna date :D ale np. za rok??

    OdpowiedzUsuń
  42. aa kiedy mozna sie spodziewac nowego posta?:)

    OdpowiedzUsuń
  43. czy to te spodnie co masz na zdjeciu : http://www.stradivarius.com/pl/pl/ubrania/spodnie-c1317529p5264104.html?categoryNav=1317529&colorId=003&bundleId=5822002&defaultColorId=003 ??

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak organizujesz sobie czas ? Co Cie najbardziej motywuje?

    OdpowiedzUsuń
  45. Chcesz sprzedać szara bluze z napisem dope?

    OdpowiedzUsuń
  46. Co robisz ze masz taka ciemna karynacje?

    OdpowiedzUsuń
  47. ` białe spodnie <3
    http://miipasjon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.