BOYFRIEND JEANS

11:28

Cześć Kochani! 
Idealnych boyfriendów szukałam dość długo, ale w końcu je mam! Szczerze mówiąc czuję się w nich mega komfortowo i wygodnie, mimo iż wolę jak jeansy są na mnie bardzo dopasowane. Wiem, że takie luźne spodnie trochę zaburzają sylwetkę, ale nie mam z tym kompletnie problemu i zupełnie nie przeszkadza mi to, że wyglądam troszkę grubiej. Boyfriendy dopasowałam do krótkiego białego topu, do tego koszula moro i najnowsze białe slipony. Jak dla mnie wyszło super, a wy co sądzicie? :) 
Dajcie znać w komentarzach!


spodnie - SHEINSIDE (KLIK)
koszula - PERSUNMALL
buty - LABOTTI



46 komentarze

  1. Ja dalej szukam idealnego modelu boyfriendów :>
    Wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby zwykły zestaw, ale jednak ma w sobie taki urok :))

    Świetne boyfriendy ! Buziaki :*
    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ,ale nie ubrałabym aż tak krótkiego topu. Ogólnie jestem zdania,że nieliczni mogą sobie pozwolić na odkryty brzuch w tak dużym stopniu. Mimo to,że masz śliczną figurke i jestes przezgrabna to odkryty brzuch w tym wydaniu do mnie nie przemawia,ale to tylko moje zdanie. Spodnie fajne na twoim miejscu ubrałabym do nich luźny top z odkrytym ramieniem dł.lekko odsłaniająca brzuszek. Mogłabyś powiedzieć kiedy pojawi się nowe video? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj biorę się za montowanie, więc powinien być na dniach :)

      Usuń
  4. Ale masz śliczny brzuszek, super wyglądasz w takich bluzeczkach. I pazurki rewelacyjnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw , musze Ci powiedzieć że śledze twojego bloga od niedawna bo dopiero od zeszłego tygodnia ale już chyba przejrzałam twoje wszystkie posty i jestem pod mega wrażeniem twojej osoby. Jesteś naprawde prześliczną dziewczyną a do tego wydajesz się bardzo sympatyczna i pozytywnie nastawiona do zycia :**:) Mam pytanie czy Tobie też przeszkadza kiedy włosy leca Ci na twarz? Ja mam z tym problem bo lubie chodzić w rozpuszczonych włosach ale wkurza mnie bo co nie robie to lecą na twarz , niepodoba mi sie jak daje je za ucho :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :*
      Jeśli o włosy chodzi, często jestem w rozpuszczonych i nie przeszkadza mi jak lecą na twarz, ale często zakładam za ucho i tak też lubię :) Może spróbuj je jakoś przycieniować przy twarzy żeby Ci nie przeszkadzały :)

      Usuń
  6. Masz świetną figure , gdzie poznaliście się z Kubą ? Chodzi mi głównie o miejsce na jakiejś imprezie , w parku ? Zakochaliście sie od pierwszego wejrzenia? Bardzo do siebie pasujecie ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) A poznaliśmy się na imprezie sylwestrowej, od razu wpadliśmy sobie w oko i tańczyliśmy cały wieczór razem :D

      Usuń
  7. zestaw piękny! ale dalej jestem zdania że powinnaś rozjaśniać trochę zdjęcia za pomocą krzywych, ponieważ są za ciemne. BUZIAK:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba indywidualne ustawienia monitora bo u mnie zdjęcia wyglądają przepięknie ;)
      PorcelainDesire

      Usuń
    2. ja mam akurat bardzo jasny monitor w naturalnych odcieniach więc to chyba nie to. Dla mnie są trochę za ciemne.

      Usuń
  8. Można zapytać jakim sprzętem wykonujesz zdjecia na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D5100 z obiektywem 18-105mm :)

      Usuń
  9. Woow! Rewelacja! Jesteś taka piękna, brak słów. Stylizacja świetna, na luzie. Mam tylko pytanie, czy w tym topie chodziłaś również po mieście czy to tylko do zdjęć? Zastanawiam się czy nie czułaś się skrępowania, bo mi bardzo podobają się takie bluzeczki, jednak właśnie wstydzę sie w nich chodzić :( pozdrawiam i czekam na video! :D ~ Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię chodzić w krótkich topach, zwłaszcza ostatnio mam bzika na ich punkcie i kupiłam sobie kilka :D Jeszcze rok temu w wakacje trochę dziwnie czułam się chodząc w nich po mieście, ale teraz myślę że coraz więcej dziewczyn w takich topach chodzi i ja już też nie czuję skrępowania :)

      Usuń
  10. Idealna figura, bosko wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby spodnie były odrobinę niższe byłyby super idealne dla mnie ;) Nie boisz się zamawiać z sheinside będąc taką szczupłą... ? jak dla mnie tak wszystko jest wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można przerobić u krawcowej, żaden problem :)

      Usuń
  12. Jakiś czas temu oglądałam zdjęcia jak byłaś na studniówce i miałaś tam bardzo ciemne włosy to twoje naturalne czy farbowane? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na włosach szamponetkę orzechowy brąz :)

      Usuń
  13. Piękny kolor włosów <3 Można wiedzieć jaka to farba?

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś, podoba nam się Twoj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko ładnie,pięknie. Mimo tego że spodnie lekko pogrubiają to i tak na tobie super leżą ;-) a właśnie też mnie to zastanawia czy na miasto też ubierasz tego rodzaju bluzeczki? Masz piękną sylwetke więc wstydu nie ma ale czy to cię nie krępuje? I jeszcze taka propozycja zrób kilka zdjęć w jakiejś innej fryzurze może jakis koczek , warkocz, bądź kręcone włosy. Ciekawi mnie jak byś wyglądała w nieco innej odsłonie :-) oczywiście to tylko propozycja a zrobisz jak uważasz ;* Pozdrawiam cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze robisz makijaz czy tylko wtedy kiedy wychodzisz z domu?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wtedy kiedy wychodzę z domu i to też nie zawsze :)

      Usuń
  17. widzę, że boyfriendy robią furorę. ;) mnie te spodnie do siebie nie przekonują, wolę obcisłe, dopasowane rurki.
    za to super wyglądasz w tej bluzeczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne spodenki :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda ze tak rzadko dodajesz posty. Chcemy wiecej!!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko jest cudne jak zawsze :) a mam pytanie farbujesz włosy? jak tak to jaki to kolor bo bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz ;-) ostatnio oszalałam na punkcie takich bluzeczek! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój brzuch! Zamieniłabym się z chęcią na taki jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz przepięknie, świetna stylizacja :)


    http://beautycasualchic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanko jaki model iphone masz ? ☺☺gdzie go kupowalas ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wyglądasz w nich idealnie! Cała twoja stylizacja skradła mi serce! Sama chętnie bym się tak ubrała!
    Jesteś prześliczna i jaka opalona!

    Oczywiście obserwuję! I również zapraszam do obserwacji! http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz, jeansy są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie idealnie!
    Spodnie boskie !

    Pozdrawiam :*
    http://paaulina-pauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że tak traktujesz swoich czytelników. Jeśli się obiecuje filmik w przeciągu tygodnia, to się tak robi. Nie lubię nie słownych ludzi, oczywiście rozumiem sesja i te sprawy oraz to, że nie jest to Twoim obowiązkiem nagrywanie. Jeśli nie chcesz tego robić to po prostu nie obiecuj tego i tyle. Bardzo lubię Twojego bloga ale coraz częściej zaczynam mieć wątpliwości czy robisz to z pasji czy dla ciuchów. Bez urazy.

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.