EASTER

19:29

Witam Was Kochani! 
Przepraszam za brak postów, ale tak jak pisałam na facebooku byłam przeziębiona plus totalne pogorszenie pogody przeszkodziły mi w zrobieniu zdjęć. 
Co u Was? Jak minęły święta? :) Ja całe dwa dni spędziłam świetnie czas z rodzinką. Odcięłam się zupełnie od bloga czy kanałów społecznościowych i zupełnie oddałam się odpoczynkowi z najbliższymi. Warto raz na jakiś czas pozwolić sobie na taką odskocznię od obowiązków i codzienności.
Poniżej prosta stylizacja w jasnych kolorkach, lekko sportowo i oczywiście bardzo wygodnie. Szary luźny sweter przez swój krój niestety troszkę pogrubia, dlatego na zdjęciach mam nieco "wystający brzuszek". Ale dla ciekawskich nie, nie przytyłam i nie, nie jestem w ciąży! :D Dobrałam do swetra białe spodnie, które jak widać nadają się nie tylko na lato, ulubione buty, które już pojawiły się w jednej ze stylizacji (TUTAJ) oraz niezastąpiony zegarek od Daniela Wellingtona (pamiętajcie - podając kod "caathleen" przy zamówieniu macie 15% zniżki).
A teraz zobaczcie zdjęcia :)

spodnie - STRADIVARIUS
buty - NIKE (SIZEER)
sweter - ROMWE (KLIK)
zegarek - DANIEL WELLINGTON (KLIK)


29 komentarze

  1. Chciałam kupic te buty ale jakos mi zbrzydły przed zakupem, słyszałam tez ze ta siateczka łatwo się rwie wiec odpusciłam. Slicznie wygladasz :) Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylówka :) baaardzo mi się podoba połączenie tego swetra z tymi spodniami, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A już się zastanawiałam, czy nie przegapiłam czasami któregoś Twojego posta :) Wyglądasz świetnie, choć wolę zdecydowanie Adidasy - Lite Racer, o wiele solidniej są wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :) super zegarek! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Doradz.z czym nosci ta biala koszule body z bershki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała koszula pasuje do wszystkiego - czy to do rozkloszowanej spódniczki czy obcisłych jeansów, na sportowo do płaskiego obuwia czy elegancko do szpilek. Możliwości jest wiele :)

      Usuń
    2. Zrobilabys z nia stylizacje?

      Usuń
  6. Kasiu, czy mozesz polecić jakaś czarną ramoneskę ( może którąś z Twojej kolekcji) która będzie pasować do sukienek i nie rozchodzi się niezapięta bardzo na boki tj. nie pogrubia, a ładnie przylega do ciała, nie wiem, czy zrozumiesz o co mi chodzi :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramoneski mają to do siebie, że nie zapięte rozchodzą się na boki, ale te które ja mam na pewno nie pogrubiają i myślę, że do sukienki będą na pewno pasować :)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja ;)
    Dawno kupiłaś te spodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter super :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie swetrzyska! a w połączeniu z sportowym obuwiem nabierają charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz nawet w zwykłym sweterku, bez strojenia się - a to oznacza, że jesteś po prostu naturalnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja
    jak mnie podobają się takie proste, klasyczne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny look :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Set jest świetny! Genialny sweter i boskie buty sama je posiadam :)
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej mam do Ciebie pytanie. Kupiłam sobie najzwyklejszą, prostą białą sukienkę na krótki rękaw i nie mam pojęcia jakie rajstopy i buty do niej pasują, czy mogą być czarne? Sukienka jest z takiego grubszego materiału, nie jest to zwiena sukienka na lato.
    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne raczej nie bardzo, ja kupiłabym najcieńsze cieliste rajstopy, tak żeby praktycznie w ogóle ich nie było widać i jakieś jaśniejsze beżowe albo kremowe buty :)

      Usuń
  15. Kiedy możemy sie spodziewać filmiku ?? :) bo szczerze mówiąc nie mogę się juz go doczekać ! Pozdrawiam ;* K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jutro wieczorem wrzucić :)

      Usuń
  16. Proszę o odpowiedź. K. :p

    OdpowiedzUsuń
  17. czy bd dziisaj nowy filmik?:))

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.