CHECKERED SCARF

21:44

Dobry wieczór!
Dziś szybko, zwięźle i na temat. Przygotowałam dla Was kolejny prosty zestaw, ponieważ z tego co mi piszecie takie zestawy najbardziej lubicie u mnie oglądać. Standardowo jeansy, biały t-shirt z napisem oraz ponadczasowa czarna ramoneska. Połączyłam to z ulubionymi szpilkami oraz szalem, o który bardzo prosiłyście, aby pojawił się w stylizacji, więc oto jest. Prosto i wygodnie, czyli to co lubię! 
A już w piątek lecę na Maltę ze swoim narzeczonym! Co prawda tylko na cztery dni, ale chwila odpoczynku dobrze mi zrobi. Na bieżąco wyjazd będę relacjonować na moim Instagramie (KLIK) oraz Snapchacie (nick: caaathleen), także gorąco zapraszam do śledzenia :)

kurtka - SHEINSIDE
jeansy - RIVER ISLAND
szal - ROMWE (KLIK)
t-shirt - SHEINSIDE (KLIK)
buty/torebka - STRADIVARIUS




54 komentarze

  1. Niby proste, ale najlepsze ;) ja najbardziej takie lubie :)

    ___________________________
    Minimalist&fashion Blogger
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna, prosta stylizacja:)
    zapraszam do mnie
    http://pokropce1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzisz w szpilkach na uczelnie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mi się nie zdarzyło, do szkoły ubieram zawsze płaskie wygodne buty :)

      Usuń
  4. chłopak bogaty to i pewnie CI sponsoruje co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję, więc sama potrafię się utrzymać, ale no niestety każdy mierzy swoją miarą :)

      Usuń
    2. Można wiedzieć gdzie pracujesz?. Szczerze pytam z czystej ciekawości ;p

      Usuń
    3. Studiuję kosmetologię, więc moja praca opiera się na tym kierunku, głównie wykonuję paznokcie metodą żelową i hybrydową oraz stylizację, przedłużanie rzęs

      Usuń
    4. Kasiu, gdzie robiłaś szkolenie z przedłużania rzęs? W jakiej firmie? :)

      Usuń
  5. czemu Ty zawsze wyglądasz tak idealnie ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :* Ale to tylko zdjęcia! Bez szpilek jestem niska, a na twarzy bez makijażu mam mnóstwo przebarwień, nikt nie jest idealny :)

      Usuń
    2. Jejku jaka ty kochana jesteś :* Nie robisz z siebie nie wiadomo kogo za to lubię Ciebie i twojego bloga :)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz, szalik koloruje całą stylizacje :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie! Uwielbiam Cię ;) ... Świetny zestaw. Te spodnie jejuś jak ja Ci ich zazdroszczę-leżą na Tobie idealnie.Jak szyte na miarę. Poza tym masz niesamowitą figurkę. Kiedy video?
    Pozdrawiam A.z Tarnowa ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :* Jak tylko znajdę trochę czasu na pewno nagram coś nowego :)

      Usuń
  8. Bez znaczenia co na siebie włożysz i tak zawsze wyglądasz świetnie. Oczywiście w tym przypadku również tak jest :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja i oryginalny szalik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. extra look, super cała stylizacja ;), świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle Kasiu wyglądasz przepięknie i uroczo. Niezależnie od tego w co sie ubierzesz czy to będzie dres czy elegancka sukienka czy nawet zwykły dżins będziesz wyglądać cudnie. Masz rację nikt nie jest idealny ale by choć trochę zbliżyć się do tej idealności trzeba o siebie zadbać a ty dbasz o siebie w 100 % . Ostatnio dokładnie przejżałam cały twój blog i jesteś naprawdę promienną i uśmiechnięta dziewczyną i cenie u Ciebie to że jesteś ambitna uczysz się pracujesz to super bo ja jakoś tak nie mogę. :-) zawsze byłaś fajną koleżanką :-D pamiętam Cię :-) rozpisałam się. Fajna stylizacja naprawdę. a i szukałam tej maski z bingoSpa i nie mogę na nią natrafić może przez Internet jakoś? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak poprawiłaś mi humor tym komentarzem, bardzo dziękuję :*
      A jeśli chodzi o tą maskę można ją kupić na stronie bingosklep.com :)

      Usuń
  12. Świetny zestaw, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjnie! Bardzo mi się podoba to połączenie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może jakiś zestaw na komunie/wesele?

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ulubiona blogerka - jesteś śliczna, stylizacja super !!
    Udanego wypoczynku na Malcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz w tym roku obrone?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem kompletnie w czym pojsc.. moglabys mi pomoc w wyborze> jakies linki moze do sukienek? prosze :(

      Usuń
  17. śliczny kolor włosów :) jakiej farby używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do zakładki FAQ na górze strony :)

      Usuń
  18. rewelacyjny szal, całość podoba mi się bardzooo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba :) Jesteś bardzo ładna będę wpadała częściej ( obserwuję ) ;)

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Kasiu za podpowiedź o tej masce. Znalazłam ją na tej stronie którą mi podałaś ♡ mam zamiar ją wypróbować. O efektach Cię poinformuje. Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ. ;** Pozdrawiam . Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szal rewelacja! Całość na plus!
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwacji, chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy nowy fllmik badz post?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej;) mozesz wymienic jakich uzywasz kosmetykow do makijazu codzienniego ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, a te spodnie idealnie podkreślają Twoje boskie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. skad bierzesz kase na wyjazd?? i ile mniej wiecej taki wyjazd kosztuje???;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile za taki wyjazd i z jakiego biua podrozy???;)

      Usuń
    2. skad stroj kapielowy ze zdjecia??:)

      Usuń
    3. Byłam z narzeczonym u jego brata, który jest tam na stażu, a przelot najtańszymi liniami więc wyszło bardzo tanio :)

      Usuń
    4. Oznaczyłam na zdjęciu, z New Looka :)

      Usuń
  26. Wow nie dość że jesteś ładna i zgrabna to jeszcze masz coś w głowie studiujesz pracujesz. Piękne zdjęcia i na tym się nie kończy. Niektóre pseudo blogerki dadzą jakieś zdj i ok są ładne ale puste jak studnia a ty masz też świetnie napisane posty super się czyta nie robisz błędów jest ciekawie i interesujaco! Będę tu często wpadać ;) najlepsze jest to ze blog i moda to twoje hobby ale oprócz tego masz inne zajęcie i studia. Nie udajesz ciężko pracującej blogerki która zarabia prezentując ciuchy a nic poza tym w życiu nie robi . Naprawdę respekt i jeszcze zapomniałam masz super styl gracje i nie musisz chodzić zawsze w obcislych ciuchach i dekoltach by być piękna ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z koleżanką powyżej ;-)

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo dziękuję! :*

      Usuń
  27. Kochana zrób post z Malty ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka teraz tam pogoda?:)) dodasz jakies zjddecia?:))

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny szal! Fajny blog i filmiki! obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy nowy post?:)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.