POWDER PINK SWEATER

19:06

Cześć wszystkim! Ostatnio na moim blogu było dużo szarości i stonowanych, smutnych odcieni, dlatego przygotowałam dla Was bardziej optymistyczną wersję codziennej stylizacji. Główną rolę pełni gruby pudrowo-różowy sweter, który jest moim ulubieńcem. Do tego wygodne jeansy, kozaki na płaskim obcasie, duża torba i zestaw gotowy. Przechodziłam tego dnia mnóstwo sklepów i taki strój sprawdził się idealnie. 
W ciągu kilku dni pojawi się post z obiecanym filmem, w którym zobaczycie mój haul zakupowy z ostatniego czasu. Poinformuję Was o tym na moim Instagramie oraz Facebooku, więc zapraszam do obserwowania!
A tymczasem zobaczcie zdjęcia dzisiejszej stylizacji :)

sweter - KLIK
kozaki - CHOIES
jeansy - CHOIES
torba - VINTED



32 komentarze

  1. bardzo fajny zestaw, 100% w moim stylu ;-) Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter jest rewelacyjny!

    __________________________
    me& Silesia Fashion Day
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wyglądają takie długie, wąziutkie kozaki na płaskim obcasie. cały efekt mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, swietnie ze pokazesz houl w filmiku, nie mozemy sie doczekac , trzymamy kciucki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na film:)) bardzo sie ciesze ze sie w koncu zdecydowalas!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też nagrałam filmik :D ale jeszcze sie krępuję go wstawić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja też się trochę boję go upublicznić :D

      Usuń
  7. i bardzo ładna stylizacja w takim kolorze wyglądasz mega ślicznie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. co ile myjesz wlosy?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek jest świetny :)
    Skuszę się na jego zakup!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten golf. I śliczna Ty!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz najlepszy styl - taki zwykły ale naprawdę super wszystko zestawiasz. Ooo już się nie mogę doczekać filmiku oraz kolejnych postów:)
    Uwielbiam Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana kiedy bedzie filmik ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy filmik??:)) nie moge sie doczekac:))

    ps. jestes sliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem zmuszona przełożyć jego publikację na przyszły tydzień, ponieważ mam trochę nauki w tym tygodniu :( Ale w następnym tygodniu już na pewno się pojawi, obiecuję! :)

      Usuń
    2. czekamy:))))))))))))))))

      Usuń
  15. Sweterek cudowny! Też chcę taki :-P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice look ! piękny sweterek i świetne buty !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladna stylizacja :) jaka szamponetka mialas robione wlosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponetka Marion, orzechowy brąz

      Usuń
  18. jejjjju zakochałam się ! piękne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! Ten sweterek jest MEGA! Cudny kolorek ;)
    PS. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.