PINK JACKET

20:29

Zdecydowanie kocham wiosnę! Budzi się we mnie tak pozytywne nastawienie do życia, że na wszystko mam ochotę, jest we mnie więcej energii i zapału. Słońce i piękna pogoda działa na mnie bardzo motywująco! Także moje stylizacje bogate są w większą ilość kolorów i większą różnorodność. A dziś mam dla Was prostą codzienną stylizację, aczkolwiek niebanalną, dzięki różowej kurtce, która dodaje intensywności i świeżości całemu zestawowi. Połączyłam ją z ulubionymi jeansami, białym topem i meega wygodnymi butami, które są moim najnowszym zakupem. 
Zapraszam do oglądania zdjęć, a jest ich dużo więcej niż zwykle :)

kurtka - STRADIVARIUS
jeansy - RIVER ISLAND
top - BERSHKA
buty - NIKE (SIZEER)
(podając kod "caathleen" przy zamówieniu macie 15% zniżki na dowolny zegarek)



Zapraszam na trwający na moim fanpage WIOSENNY KONKURS ze sklepem www.sheinside.com - KLIK

62 komentarze

  1. jak buty? sie sprawdzaja zadowolona ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwygodniejsze jakie mam! Bardzo jestem zadowolona :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A jaki dokładnie to model ? I jaka cena ?;)

      Usuń
    4. Nike Roshe Run, 250zł :)

      Usuń
    5. Dziekuje :)

      Usuń
  2. Wszytko pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztuje ta kurteczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w zeszłym roku, niestety nie pamiętam ile kosztowała :(

      Usuń
    2. Ja mam czarną puchówkę ze Stradivariusa (pokazywałam się na blogu jakiś czas temu), ostatnio widziałam na wyprzedażach za chyba 70zł, różne kolory. :)

      Usuń
  4. a możesz dać linka na buty?

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy zdradzisz gdzie mozna dostac w pozanniu ta torebke z mango ktora pokazywalas w houlu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W City center jest:)

      Usuń
    2. Ja kupiłam w City Center :)

      Usuń
    3. Hej, ile wazysz i ile masz wzrostu ? Prosze o odp ;)

      Usuń
  7. jakie świetne jeansy ! ale te buty to mi się w ogóle nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki to dokładnie model butów? Piękna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znacie może jakiś sprawdzony sklep gdzie można kupić air max thea? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie urzekły buty<3
    ______________________
    giveaway from ROMWE
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu widać, że wiosna to Twoja pora roku, bo na każdym zdjęciu towarzyszy Ci piękny uśmiech! :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te spodnie są GENIALNE

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinnaś znacznie częściej patrzeć w aparat i się uśmiechać, tak jak podczas tej sesji. Wtedy naprawdę zdjęcia wychodzą cudne! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie się prezentujesz ,kurtka fantastyczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny Look! :) Fajna kurteczka i słodki zegareczek ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey :) wiem że to może głupie pytanie, ale rozjaśniasz włoski na rękach? czy masz takie naturalnie dosyć jasne? bo ja jestem brunetką i mam dość widoczne te włoski, a nie chce ich golić bo takie gładkie ręce według mnie nie wyglądają dobrze i chciałabym czymś je rozjaśnić.. pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiesz..? :)

      Usuń
    2. Nie rozjaśniam, ale uważam, że lepiej wyglądają wydepilowane rączki niż z takimi widocznymi, czarnymi włoskami :)

      Usuń
    3. A czy jeśli pójdę na depilację woskiem u kosmetyczki to włoski będą później rosły ciemniejsze i grubsze? Przepraszam, że to pytanie nie na temat, ale studiujesz kosmetologię, a nie wiedziałam gdzie mogę do Ciebie o tym napisać. W.

      Usuń
    4. Nie, po każdej kolejnej depilacji woskiem włoski powinny odrastać coraz to delikatniejsze i słabsze :)

      Usuń
  17. Ten zegarek za mną chodzi i chodzi i chodzi....;)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wiosenno - sportowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty we wszystkim wyglądasz cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mam do Ciebie pytanie masz dwa plaszcze z sheinside ktory Twoim zdaniem jest lepszy?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy zrobilabys stylizacje z ta koszula body z bershki, która pokazywalas w houlu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może zrobię jak wpadnie mi do głowy jakiś pomysł na stylizację z nią :)

      Usuń
  22. bardzo podoba mi się kolor kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja w sam raz na początek wiosny, ładne kolory:)Buty super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz pięknie! :) Te spodnie są świetne, idealnie na Tobie leżą!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdradzisz skąd pochodzi ten cudowny koronkowy biustonosz, którego zdj oddałaś na snapa? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kolor kurtki!
    wiosna to moja ulubiona pora roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedy będzie post z nowościami, które pokazałaś dziś na Instagramie ? ;) jeansy i t-shirt też z sheinside ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co sadzisz o NIKE air max thea?

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubie takie pikowane kurtki, a twoja do tego ma sliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zamawiasz na romwe? Probowalam ostatnio sobie zamowic pare rzeczy ale nie da sie zrobic normalnego przelewu a nie mam karty platniczej :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile wazysz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ` super ;D
    Mam pytanko,a mianowicie kto jest Twoim fotografem ?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.