HAUL ZAKUPOWY (WIDEO) | styczeń/luty 2015

20:25

Hej kochani!
Miałam kilka podejść, ale za każdym razem mi się to nie udawało. Długo nie mogłam się zabrać, później długo zastanawiałam się czy dodać, ale w końcu jest film dla Was :) Pierwszy film, a dokładniej haul zakupowy, czyli moje nowości ze stycznia i lutego. Bądźcie dla mnie wyrozumiali, ponieważ jest to dla mnie coś nowego, zupełnie pierwszy raz. Nie wiem czy się do tego nadaję - oceńcie sami i od Waszych opinii będzie zależało czy będę dalej nagrywać :) Dajcie znać w komentarzach co sądzicie i jakie filmy jeszcze chcielibyście zobaczyć! A poniżej lista rzeczy, które pokazałam w haulu:

Biała/w kratkę koszula - BERSHKA
Jeansy - RIVER ISLAND
Torba - MANGO
Pędzel do korektora Hakuro - EKOBIECA.PL

Ramoneska - ROMWE (KLIK)
Bluza Stockholm - ROMWE (KLIK) 
Top - ROMWE (KLIK)
Szal - ROMWE (KLIK)
Portfel - ROMWE (KLIK)
Szary sweter - ROMWE (KLIK)
Czarna sukienka - ROMWE (KLIK)

Bluza DOPE - SHEINSIDE (KLIK
Różowy sweter - SHEINSIDE (KLIK)
Biała bluzka - SHEINSIDE (KLIK)
Pędzle - SHEINSIDE (KLIK)
Płaszcz - SHEINSIDE (KLIK)

Szare kozaki - CHOIES (KLIK) 
Czarne kozaki - CHOIES (KLIK) 

Film otworzy się po kliknięciu w zdjęcie poniżej:


25 komentarze

  1. Świetna jesteś ! Chcemy więcej.. może jakiś filmik o twoim codziennym makijażu... Mama nadzieję,że będzie więcej. Przesympatyczna z Ciebie dziewczyna. Jedna rada- więcej luzu i uśmiechu a będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki rozmiar tej czarnej sukienki romwe? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, filmik wyszedł Ci super!! :)
    Jesteś śliczna, naturalna i inteligentna, nie cieszysz się głupkowato do kamery ani nie udajesz kogo innego :)
    Masz super styl i myślę, że gdybyś nagrywała więcej/dodawała częściej posty to Twój blog miałby naprawdę jeszcze więcej wyświetleń oraz obserwatorów, bo jesteś prawdziwa i nie da się Ciebie nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzo mi miło, dziękuję!! :)

      Usuń
  4. Możesz napisać skąd jest bluzeczka z filmiku, którą masz na sobie?? Wszędzie szukam takiej zwykłej białej i czarnej (ale żeby nie prześwitywała).
    Pozdrawiam, super filmik!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka jest z Atmosphere, ale kupiłam ją w sh :)

      Usuń
  5. sporo tego;)

    __________________
    dwa trendy w jednej stylizacji
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo naturalna, miło się Ciebie słucha. Czekam na więcej takich filmów. Z czasem będzie coraz lepiej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszło! Czekam na więcej :) Też lubię ramoneski z Sheinside / Romwe. Mam ich kilka i wszystkie bardzo dobrze mi służą.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz czekam na nastepny filmik .. swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile zakupów ;) na romwe wykorzystujesz dostępne freebie ? jak wyglada u ciebie płatnosć za wysyłkę ?
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jesteś zadowolona z bronzera the balm bahama mama? Bo właśnie go zamówiłam:-) dobrze się rozprowadza? Nie jest za ciemny dla ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetny gust :) bardzo się cieszę, że pojawiłaś się ze swoimi filmami, wspaniale zobaczyć nową twarz i takie świeże podejście. Nagrywaj dalej, ja już subskrybuje Twój kanał i czekam z niecierpliwością na kolejne filmy :) i apropo szukałam dokładnie takich kozaków szarych jakich pokazywałaś w rozmiarze 37, oczywiście zakończyło się to fiaskiem i nagle po sezonie widzę je u Ciebie, kurczę szkoda, że Tobie nie pasują, no ale taki urok tych zakupów internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu,
    Bershka nie jest polską marką, należy do hiszpańskiej sieci sklepów INDITEX (tak jak m. in. Zara czy Stradivarius).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nakręć filmik o butach pozdro

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.