CAMEL COAT

21:53

Hej! Na co dzień dość rzadko możecie mnie zobaczyć w "eleganckim looku". Moja codzienność i szybki tryb życia skłania mnie raczej do noszenia prostych i przede wszystkim wygodnych zestawów, w ostatnim czasie nawet nie wykonuję makijażu - ograniczam się zaledwie do nałożenia kremu na twarz i to wszystko. Natomiast kiedy wracam z uczelni popołudniem lub wieczorem, wychodząc gdziekolwiek czy to na miasto czy na zakupy, bardzo lubię włożyć na siebie właśnie taki zestaw jak zobaczycie poniżej. Wystarczy do tych wygodnych spodni i bazowej bluzki dodać dwa elementy - szpilkę, która dodaje wysokości i wydłuża nogi oraz płaszcz, by wkomponować trochę elegancji i stylu. Stylizacja gotowa do wyjścia, w której bardzo dobrze się czuję. 
Pytacie o film z haulem, już odpisałam pod jednym z komentarzy - mam trochę nauki, więc przekładam jego publikację na przyszły tydzień. Troszkę się stresuję Waszymi opiniami, ale pojawi się, obiecuję! :)
Do następnego :*

płaszcz - ROMWE (KLIK)
spodnie - SHEINSIDE (KLIK)
bluzka - ATMOSPHERE
torba - MANGO
buty - ELILU



60 komentarze

  1. wyglądasz cudownie kochana *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten płaszczyk :)

    _____________________
    wygraj nagrodę marzeń
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz boskie spodnie! Jesteś taka zgrabniutka i przez to wszystko leży na Tobie idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez stylizacja z tymi spodniami, nieco inna :) Slicznie wygladasz Andzia There - Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana nie jest ten plaszczyk troszke na ciebie za duzy? Patrzac po rekawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest trochę za duży :(

      Usuń
  6. Na romwe na prawde na pierwsze zamowienie jest -60%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak, oni często mają takie fajne promocje :)

      Usuń
  7. moja opinia będzie pozytywna :D! sama nagrałam filmik i wiem jaki to zajebisty stres a jeszcze go nie wgrałam .. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie za odp:) chyba cos zamowie :D Aaaa i w ogole swietna stylizacja! Dodawaj wiecej filmikow na snapa na prawde sliczna jestes;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarąbista stylizacja!!!Jestem pod wrażeniem:)
    Piękna figurka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, w tych spodniach chyba musiałaś bardzo zwracać na siebie uwagę na ulicy, prawda? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam jakiegoś dużego zainteresowania nimi, dużo widuję w Poznaniu ludzi w spodniach z dziurami :)

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz w beżowym płaszczu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jakiego bonzera uzywasz? jestes taka sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na co dzień *

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki jest rozmiar tego płaszczyka ? Bardzo mi się podoba i nie wiem jaki dokładnie rozmiar sobie zamówić:)
    Rewelacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :) Chciałam zapytać o konkretny model tych butów, strasznie mi się podobają :) Płaszczyk ma długie rękawy, z tego co widze. Może skuszę się na niego bo zawsze mam problem z za krótkimi rękawami. A płaszczyk naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, nie chciałabyś sprzedać tej spódniczki ? :)
    http://www.caathleen.blogspot.com/2014/02/all-black.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Super outfit! Uwielbiam spodnie z dziurami <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, prosto, elegancko i kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzialas gdzieś moze w sklepach bluzka.z dlugim rekawem z wycieciami lub wycieciem na plecach? Ja dlugo takiej szukam i nie moge znalesc ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w bershce sa:))

      Usuń
    2. znlazlam tylko body z wycieciem, sa bardzo fajnie ale maja taki ala golf pod szyja niestety :(

      Usuń
  20. Świetnie wyglądasz! Look zdecydowanie na tak! Płaszczyk sama bym przygarnęła do swojej szafy!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog, masz ciekawe pomysły, może spodoba Ci się moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak sie nazywa taki fason tej torebki? Na jaka pore jest ten plaszczyk, moglabys odpisac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shopper bag, natomiast płaszczyk jest właśnie na teraz na taki okres przejściowy, ponieważ niestety na zimę jest zbyt cienki :)

      Usuń
  23. Cudowna i piękna jak zawsze:):*

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekamy z niecierpliwością na filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie, to kiedy możemy się spodziewać filmiku ???

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nowy post wraz z filmem? <3 jestes piekna wiec nie masz sie czego obawiac!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. powiedz mi prosze ktory płaszczyk jest ładniejszy: http://caathleen.blogspot.com/2015/02/black-grey.html czy ten: http://caathleen.blogspot.com/2015/02/spring-is-coming.html ??

    zastanawiam sie nad kupnem. ale kompletnie nie moge sie zdecydowac. czy Ty ktorys z nich przerabialas? np. zwezalas czy skracalas? bo na Tb wygladaja idealnie.. bardzo prosze o szybka odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze odp.. bardzomi zalezy bo masz obydwa plaszcze a ja nie wiem ktory w rzeczywisctoi jest lespzy

      Usuń
    2. Obydwa mi się podobają, ale ten z postu Spring is coming jest ładniej dopasowany i bardziej mi odpowiada :)

      Usuń
    3. a przerabialas go?:) ze tak dobrze lezy?:)

      Usuń
    4. O dziwo go nie przerabiałam, rozmiar trafiony idealnie :)

      Usuń
  28. Kochana mamy nadzieje ze w weekend pojawi sie filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kiedy nowy post??:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro pojawi się nowy post z obiecanym filmem :)

      Usuń
  30. Bardzo udana stylizacja:) Buty rewelacyjne!

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wygladasz :) Mam takie pytanko, jakie znasz sklepy internetowe ( polskie ) z ciuchami? Cos typu cocomoda itp. Licze na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy do tej torby jest również pasek żeby można ją było nosić na ramię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. gdzie w poznaniu dostane ta torebke? czy w starym browarze jest mango?

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja ,płaszcz bardzo mi sie spodobał ,torebka także ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki rozmiar tych spodni zamawiałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.