SPRING IS COMING!

17:52

Małymi kroczkami idzie wiosna. Od razu dzień staje się piękniejszy, przez co dobry humor i wena mnie nie opuszcza! Mam dla Was dzisiaj elegancki outfit z przepiękną sukienką uszytą przez niesamowicie zdolną Ewelinę. Sukienka ma usztywniany, rozkloszowany dół i jest przeurocza! Właśnie takiej brakowało mi w szafie. Była prasowana przed wyjściem dwa razy, niestety dół z racji że jest sztywny ugniótł się w drodze samochodem. Stylizacja klasyczna, idealna na kolację ze znajomymi czy ukochanym :) 
Mam niespodziankę dla wszystkich tych, którzy prosili mnie o nagrywanie filmów. Chcę się w końcu za to zabrać - co więcej nagrałam już pierwszy film! Co prawda myślę że minie trochę czasu zanim go zmontuję i Wam pokażę, ale mam plany, aby rzeczywiście doszło to do skutku. Co o tym sądzicie? Koniecznie dajcie znać! :)
Całusy :*

sukienka - BE BY BISON EVELINE
buty - MIASTOBUTÓW
płaszcz - KLIK
rajstopy - BELI





39 komentarze

  1. Jaka Ty jesteś zgrabna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że bedziesz nagrywać! Czekam na pierwszy filmik :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu idzie wiosna, pięknie Ci w tej sukience :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na TAK jeśli o filmiki chodzi :) A zdjęcia przy Starym Browarze czy wzrok mi szwankuje? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobisz post jak byc fit?

    OdpowiedzUsuń

  6. Świetna stylizacja i z filmikami jak najbardziej na TAK!
    Trzymam kciuki i pozdrawiam cieplutko :*

    PS Byłaś w kinie na Greyu? Co sadzisz o filmie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, mam kilka malutkich zastrzeżeń, ale mimo wszystko film baardzo mi się podobał :D

      Usuń
  7. Super stylizacja :* Jaki masz rozmiar płaszcza?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka :) Chętnie obejrzę jakiś twój filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo ładna :) zdjęcia świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  10. taka zgrabna taka sliczna nie no ja nie mogę cię oglądać :(

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna♥ i jaka chudziutka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle wyglądasz czarująco i z klasą! :)
    Sukienka od Eweliny robi niesamowite wrażenie! Jest piękna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. filmiki są super pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze mieć ta sukienkę , jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladasz przepięknie! Na Twoim super zgrabnym ciele sukienka prezentuje sie fantastycznie:) czekam na film!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz, sukienka jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosimy o post co nosisz.w torebce?

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana czy to Twój pierścionek zaręczynowy ? http://s1.apart.pl/files/cbiz_img/img_prod2988_0_o.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka. Fantastycznie podkreśla twoją figurę.

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka świetna , wyglądasz w niej rewelacyjnie !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny zestaw, zakochałam się w tej sukience!
    dodaje do obserwowanych :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna i elegancka stylizacja, cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy w końcu dowiem się ile masz cm na kościach biodrowych? pisze i pisze a Ty w ogóle nie odpowiadasz na pytania ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy oby Ty nie przesadzasz ?? Co Cię to interesuje ile ma w kościach biodrowych.
      Prowadzi blog o modzie a nie o swoich wymirach.
      Skoro nie odpisuje to znaczy, ze nie chce na to pytanie odpowiedzieć. I powinnaś to uszanować

      Usuń
    2. Dokładnie! Dziękuję za odpowiedź w moim imieniu :)

      Usuń
  24. piękna sukienka! :) szpilki też cudne ;)

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Co za durne pytanie, nic dziwnego że Kasia nie odpowiada. / świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz :) masz cudowna figurę!

    Pod niektórymi postami na blogu widziałam komentarze mówiące, ze Twoje stylizacje są nudne. Ja tak nie uważam i myślę ze Twoje stylizacje są naprawdę fajne, bo pokazujesz jak może ubierać się zwykła dziewczyna na codzien. Nie rozumiem tych komentarzy, wolelibyście żeby Kasia pokazywała drogie, mega dziwaczne stroje? Wtedy na pewno tez nie pasowałoby wam, ze pokazuje stylizacje, których nikt nie założyłby na codzien.
    Dla mnie Kasiu masz świetnego bloga i jesteś śliczną dziewczyna. Oby tak dalej, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i nie poddawaj się, rób to co kochasz! :*

    Pozdrawiam, Karolina :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komentarz! :*

      Usuń
  27. hej, pisalas ze caly czas prostujesz wlosy. dlaczego nie zrobisz sobie keratynowego prostowania wlosow?:))

    OdpowiedzUsuń
  28. wow boska sukienka! wyglądasz ślicznie! zapraszam do mnie www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.