PROPOZYCJE PREZENTÓW NA WALENTYNKI DLA NIEJ I DLA NIEGO

20:22

Miałam już odpuścić ten post, bo myślałam, że nie wyrobię się z czasem, ale udało się i jest - lepiej późno niż wcale. Przygotowałam propozycję walentynkowych prezentów zarówno dla Pań jak i dla Panów, tak więc każdy znajdzie coś dla siebie. Jak tam Wasze plany na ten dzień? Ja z moim narzeczonym co prawda w tym roku nie świętujemy jakoś szczególnie tego święta, ale wybieramy się wieczorkiem na kolację i do kina na bardzo wyczekiwanego przeze mnie Greya. Ciekawa jestem czy film będzie równie ekscytujący co książka :D 
Miłego wieczoru! 
Prezenty dla niej:
pomadka - MAC/DOUGLAS
szara sukienka z falbanką - FASHIONLAND
szpilki - DEEZEE
bransoletka - LILOU
torba - H&M
koronkowa bielizna - INTYMNA.PL
kubek - ALLEGRO
perfumy - IPERFRUMY.PL
pędzle - MINTISHOP

Prezenty dla niego:
zegarek - DANIEL WELLINGTON
portfel - ZALANDO
spinki do mankietów - YES
bokserki - ALLEGRO
słuchawki - SONY
buty - BUTSKLEP
czekoladowa skrzynka z narzędziami - CHOCOLISSIMO
koszula - ZALANDO 


Jeśli macie jakieś inne pomysły na prezent dla swojej drugiej połówki - koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

5 komentarze

  1. podobają mi się wszystkie propozycje

    ________________
    mój sukces w magazynie
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku nie mam żadnego pomysłu, jakoś w tym roku obojętne mi one są . Ale propozycje Twoje są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My już dziś świętujemy i idziemy na premierę Greya:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne propozycje <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Banalniejszych pomysłów nie da się znaleźć

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.