GREY SET

20:48

Witam Kochani!
Zima i mróz skutecznie psuje mi fotografowanie stylizacji, tak więc zdjęcia zrobione są w pomieszczeniu. Z tego względu pozwoliłam sobie na brak rajstop, ale oczywiście jeśli zamierzamy wyjść na zewnątrz czarne bądź cieliste rajstopki jak najbardziej wskazane. Połączyłam mój ukochany sweter, który noszę ostatnio cały czas z nową perełką w szafie - rozkloszowaną spódnicą z piankowego materiału, do tego czarne botki na szpilce i zestaw gotowy. 
Jak Wam się podoba? :)

sweter - RESERVED
spódniczka - TUTAJ
botki - ELILU


Ci, którzy śledzą mnie na Instagramie wiedzą, że w weekend byłam w Warszawie, z której wróciłam z zaręczynowym pierścionkiem na palcu! To było na prawdę niesamowite uczucie, ogromne zaskoczenie i wzruszenie zostać poproszoną o rękę na 30 piętrze pałacu kultury, w dniu kiedy wybiło nam dokładnie 4,5 roku związku. Jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie! :)))

52 komentarze

  1. Gratulacje wytrwałości i dużo szczęścia na przyszłość! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Jesli jest on z apart mam w takim razie taki sam ;)
    I od 2tyg rowniez jestem najszczesliwsza kobieta na swiecie;)
    Pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z apartu, gratuluję Tobie również :*

      Usuń
  3. Kasiu co robisz,że masz tak perfekcyjną figurę?
    Proszę zdradź coś..Chyba,że to geny -zdołujesz mnie taką odpowiedzią ;p
    Przekaż swojemu mężczyźnie,że jest mega szczęściarzem
    Mówie to ja kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam ćwiczę od czasu do czasu, ale muszę Cię zmartwić, to raczej zasługa genów :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
    2. Co ćwiczysz Kasiu?

      Usuń
  4. Kochana gratulacje!
    Wyglądasz ślicznie! Całość rewelacyjna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :*

    __________________________
    classic&minimal styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje piękna kobieta w szarości plus pierscionek

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierścionek jest śliczny. taki delikatny. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobną spódniczkę i gratuluję zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Zaręczyny to cudowna chwila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję wszystkim! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Super spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, te zaręczyny to całkowita niespodzianka czy domyślałaś się? ;-) Skąd Twój chłopak znał rozmiar pierścionka? Pasuje? :D Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełna niespodzianka, byłam dosłownie w szoku :D a rozmiar znał, bo kiedyś dawno mierzyliśmy :)

      Usuń
  14. Bardzo fajny zestaw i zdjęcia śliczne
    Gratuluję zaręczyn
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulację !!!
    Mam bardzo podobny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jest takie powiedzenie: narzeczeństwo to najpiękniejszy okres w życiu kobiety, jako mężatka potwierdzam ;) jakkolwiek przekornie to brzmi, niech trwa jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy byłaby możliwość częstszych postów i dodawanie więcej zdjęć na i na bloga i na instgrama :-) Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiedz Kasiu
    Chodzisz na slraium,czy to twoja opalenizna z lata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz piekna karnacje. tez jestem ciekawa:)

      Usuń
    2. Na solarium bardzo rzadko chodzę, ostatni raz byłam chyba przed sylwestrem :)

      Usuń
  20. Świetna jest ta spódnica! I gratuluję zaręczyn;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu jesteś bardzo ładną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Możesz cześciej dodawać posty

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdradzisz jak wygladały twoje zaręczyny. Bo planuje oświadczyc sie swojej dzieeczynie

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! :) Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje ;)!!! spodniczka jest BOSKA <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego coraz rzadziej dodajesz posty ? Nie spełniasz próśb swoim czytelników? Co z Twoim postanowieniom noworocznym? Hmm? Pani ładna ale tak bardzo nie idealna . A szkoda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś rzeczywiście była/był moim czytelnikiem wiedziałabyś, że oprócz bloga pracuję i studiuję dziennie. Cały styczeń mam zaliczenia i egzaminy, zwłaszcza teraz mam końcówkę sesji i siedzę cały czas przed książkami. Mój narzeczony, który robi mi zdjęcia również pracuje i studiuje, więc ciężko nam się zsynchronizować razem, żeby zdążyć zanim zrobi się ciemno, o ile w ogóle pogoda jest w miarę sprzyjająca do fotografowania. Oczywiście mogłabym iść na skróty i zrobić sobie zdjęcia w pokoju kładąc aparat na szafce, lecz staram się, aby jakość mojego bloga była coraz to lepsza, co też doceniają niektórzy moi czytelnicy. Widocznie Ty jesteś idealna i masz zbyt dużo czasu, żeby nie wykazać ani trochę wyrozumiałości i zrozumienia. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mozesz mi powiedziec co studiujesz ? Nie chce być wredna.

      Usuń
    3. kosmetologię

      Usuń
  27. Kasiu, jaki to jest kolorek na paznokciach? :) jaka udalo ci się znaleźć pracę, którą możesz pogodzić z nauką? Pozdrawiam i gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu, widziałam że zajmujesz się zakładaniem hybryd - czy mogłabyś zdradzić na jakiej marce lakierów pracujesz, bądź czy mogłabyś napisać jakie marki ogólnie polecasz?
    z góry dzięki ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac i SPN, polecam jak najbardziej obie marki :)

      Usuń
  29. Może pokazała byś co nosisz w swojej torebce albo jakich kosmetyków używasz do codziennego makijażu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! ♥ Cudownie wyglądasz. :) Twój styl trafia do mnie w 100%, dodaję do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.