BLACK & GREY

21:01

Nie znoszę zimy! Z utęsknieniem czekam na czas, kiedy żaden wiatr, deszcz, śnieg czy mróz nie popsuje mi planów. Przez tą szarość za oknem czuję spadek energii, motywacji i dobrego samopoczucia, mój organizm wyraźnie odczuwa to samo, bo cały weekend zmagałam się z wirusem. Na szczęście jest już lepiej, egzaminy na uczelni też nareszcie już za mną, więc udało mi się wyrwać mojego fotografa w wolnej chwili i oto jest kolejna stylizacja - adekwatna do mojego ostatniego samopoczucia, w kolorach szarości i czerni. Zwykłe dopasowane spodnie i bazowa bluzka w połączeniu z botkami na obcasie i szarym płaszczykiem stworzyły prostą, ale elegancką i spójną stylizację. Co sądzicie? :)

płaszcz - KLIK
spodnie - BERSHKA
botki - ELILU
torebka - STRADIVARIUS


33 komentarze

  1. rozjaśniłaś włosy?:)
    czy kolorek Ci zszedł?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z całą sympatią do Ciebie Kasiu, ale ostatnio w Twoich stylizacjach wieje nudą. Na tych zdjęciach wyglądasz fajnie, ale jak każda dziewczyna na ulicy. Od osoby, która prowadzi bloga wymaga się jednak troszkę więcej. Nie traktuj mojego komentarza jako krytykę, bardziej jako wskazówkę. PS. Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie proste połączenie!
    Świetne botki <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki rozmiar masz tego płaszcza?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile masz wzrostu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz super płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, a ja mam pytanie z innej beczki ;) Zdradzisz mi, przy pomocy czego wyczarowałaś takie piękne fale jak tutaj https://www.facebook.com/photo.php?fbid=499906460060850&set=pb.100001245004600.-2207520000.1423602743.&type=3&theater ? :) Takie delikatne fale, a nie loki właśnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. równiez nie nawidzę zimy ;/
    Pieknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! :) Jaki rozmiar płaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście prosilabym o więcej stylizacji z ciuchami z sieciowek ;) i o post co nosisz w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zima to jest coś okropnego, mam jej już dość. Śliczny plaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz, ten płaszczyk jest boski
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. brakuje komina!

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasycznie i jak dla mnie rewelacyjnie połączenie szarości i czerni chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka i płaszczyk bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz obłędnie! :O Świetna stylizacja, a Twoja figura - mega! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobisz post o walentynkach ? Stylizacja zwyklanale jednak jest cos co wpada w oko

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny płaszcz !
    Prosto elegancko i z klasa!
    Zapraszam do mnie
    http://obcasy-w-obiektywie.blogspot.com/2015/02/wednesday.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny płaszczyk! Super wyglądasz, bardzo stylowo i z klasą :-) mam podobne botki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, masz jakąś pasję? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszczyk bardzo mi się podoba :)!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego nie masz pierścionka zaręczynowego na palcu?

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja ;) Moim zdaniem doskonale dobrana do pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. hej. chciałabym taki sam plaszczyk niestety nie umiem zamawiac z tej strony. moglabys mi zamówić a ja bym ci przelała pieniązki na konto :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten plaszczyk bardziej na wiosne czy zime ?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.