SUNDAY OOTD

19:59

Hej kochani!
Udało mi się zrealizować pierwsze postanowienie noworoczne! Kupiłam nowy, przede wszystkim dużo lepszy sprzęt, aby poprawić jakość zdjęć na blogu. Aparat mam dopiero od wczoraj i jeszcze nie jest do końca rozpracowany, ale wyruszyliśmy dzisiaj rano z chłopakiem na zdjęcia żeby przetestować nowe cudo i powiem szczerze, że jestem mega zadowolona! Widzicie zmianę w jakości? Bo jak na pierwszy kontakt z nowym aparatem myślę, że wyszło nieźle. Przymierzam się do sprzedaży mojego poprzedniego aparatu, napiszę wszystkie informacje na moim FB
Co do stylizacji - połączyłam szarą rozkloszowaną sukienkę z uroczymi rajstopami i klasycznymi szpileczkami. Było dość ciepło, więc wystarczyła ramoneska i szalik żeby wyjść spokojnie na zewnątrz i nie zmarznąć. W dodatku sukienka cała ocieplona jest od środka cienkim misiem, przez co idealnie nadaje się na taką porę. 
Wam życzę miłego wieczoru, a sobie cierpliwości, bo właśnie siadam do nauki - czeka na mnie stos notatek i książek :(
Komentujcie jak Wam się podoba :* 



sukienka - SHEINSIDE (niedostępna - podobna TUTAJ)
ramoneska - CHOIES
rajstopy - BELI.PL
szpilki - MIASTOBUTÓW
szalik - KLIK


42 komentarze

  1. Piękny szal
    Obserwuję, może moj blog Ci przypadnie do gustu i zrobisz to samo.Zapraszam do siebie, wlasnie zmieniłam wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wydaje mi się, żeby ta stylizacja pasowała na aktualną pogodę...

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz teraz aparat ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Wyglądasz genialnie, bardzo kobieco i z klasą ;-)
    Zdjęcia wyszły super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo w moim stylu ale jaką dopasować do tego konkretnie torebkę ? :)

    Pozdrawiam ,Angelika

    OdpowiedzUsuń
  6. Studiujesz dziennie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, w jakiej dzielnicy Poznania obecnie mieszkasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja :)) super rajstopy i szal ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ;-)
    Zapraszam do mnie ;-)
    http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobisz post co nosisz w torebce?

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra :) szalik bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja i zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) zresztą jak zawsze!
    Mam pytanko związane z zamawianiem z sheinside, dostarcza je poczta czy kurier ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darmowa przesyłka pocztą, płatna kurierem :)

      Usuń
  14. Piękny look.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hej kochana ! :)mam dwa pytania po 1 skad ta piekna kieca szara z insta z tego zdjecia z chlopakiem i 2 wlasnie gdzie Twoj chlopak kupil koszule spodnie i marynarke i buty :D! bo chce swojego ubrać i własnie bardzo ładny styl tych ciuchów. nie siedze w temacie męskich ciuchów ale musi byc koniecznie coś bez krawata i wygodnego pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja sukienka jest ze sklepu Magnetic, natomiast cały ubiór Kuby, może poza butami, jest z Zary :)

      Usuń
  16. Czy zrobisz post co nosisz w torebce?Widzialam ze sporo dziewczyn o to pyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie podobają mi się szaliki w taką kratę jak ty masz :)
    Świetny blog ! obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam do siebie :)
    http://sleek-week.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie wiele razy już było to pytanie ale zapytam ;) To Twój naturalny kolor włosów czy farbowane? A jeśli farbowana to jaką farbą? Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakładka FAQ. Tłuczone milion razy. A wystarczy trochę się wysilić i poszukać

      Usuń
  19. Kasiu nagrasz film jak robisz sobie makijaż codzienny?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana zrob post co nosisz w swojej torebce <3

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestaw !!! lubię tego typu połączenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki rozmiar masz tej kurteczki?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie jakość jest super :)
    Ślicznie wyglądasz, podoba mi się i szalik, i rajstopy, i sukienka... :D
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudna stylizacja,super blog obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej :) cudowny outfit ;) masz bardzo ładna figurę ;)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.