PARKA KHAKI

20:15


parka - TUTAJ
spodnie - TALLY WEIJL 
botki - BERSHKA



36 komentarze

  1. super parka :) czerwone akcepty dodają jej uroku ;)
    pozdrawiam :*
    http://kisieelqowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna :)
    Zapraszam na wyprzedaż szafy u mnie !
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. parka jest rewelacyjna <3

    ___________________________
    trendy 2015
    JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. buciki dawno kupione? nie moge znalezc ich na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te kurtki, sama mam podobną :D!

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Dawid
    blog: www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com | fanpage: www.facebook.com/nadwojebabkawrozyla

    OdpowiedzUsuń
  7. ja fanką parek nie jestem. Dlatego największą moją uwagę przykuły Twoje ładne włosy i naturalna twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpiszesz mi ile masz cm w kościach biodrowych? Pisze do ciebie i pisze a Ty nie odpisujesz w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  9. Set idealny, podoba mi się absolutnie wszystko!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może jakiś kosmetyczny post? Jak pielęgnujesz włosy? :) Zachwycam się Twoją urodą, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się taki zrobić :)

      Usuń
    2. Twoje postanowienia noworoczne nie działają juz w styczniu :) totalnie olalas juz bloga ...

      Usuń
  11. świetna parka, jestem ich fanką!

    OdpowiedzUsuń
  12. przypominasz mi Mariannan :) takie pierwsze wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chcesz sprzedac koszule w moro ? :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega spodnie;) muszę takie mieć:)

    https://radosczyciaju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super ta kurtka ! <3 widzialam na ista ze do mojej kochanej wawki jedziesz co tam bedziesz robic ? : ) na zlot blogerek sie wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, byłam na weekend odpocząć z chłopakiem, a właściwie już narzeczonym :)))

      Usuń
  16. jaki to kolor na włosach? :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do zakładki FAQ na górze strony :)

      Usuń
  17. Kasiu gratuluje zaręczyn!
    Opowiesz choć troszkę, jak one wyglądały? Byłaś zupełnie zaskoczona, czy podejrzewałaś że to się teraz stanie? ;) jeszcze więcej szczęścia Wam życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :* Napiszę kilka słów o tym w nowym poście :)

      Usuń
  18. Hej! :)
    Mam pytanie. Ogromnie spodobała mi się parka i chciałabym ją zamówić. Ile czekałaś na paczkę? Polecasz ją? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania :)

      Usuń
    2. Coś koło 2 tygodni, polecam ale na troszkę większe osoby, bo na mnie jest jednak troszkę za duża :)

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.