WINTER IS COMING

20:15

Dobry wieczór :)
Zima zbliża się wielkimi krokami, to ten moment kiedy ciągle mi zimno i zakładam na siebie najgrubsze swetry jakie mam. Kurtkę, którą zobaczycie poniżej upatrzyłam sobie już dawno, koniecznie musiałam ją mieć. Uwielbiam ją za ten ogromny kaptur i że jest bardzo, bardzo cieplutka. Czapka, rękawiczki i zakolanówki to ostatnio moje obowiązkowe dodatkowe elementy garderoby, nie wychodzę bez nich z domu. Piszcie jak Wam się podoba :)
Miłego wieczoru!


kurtka - KLIK
jeansy - H&M
czapka - ATMOSPHERE
zakolanówki - ATMOSPHERE
kalosze - STYLOWEBUTY (identyczne tutaj)



42 komentarze

  1. Kurtka przepiękna.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. chyba z chłopakiem :P

      Usuń
    2. Przysiady dobra rzecz, widać efekty ;)

      Usuń
  3. Kurtka jest przecudna ! :) Rękawiczki też ;) zmieniłabym czapkę, strasznie mi się nie podoba, wygląda jak skarpeta heh, uroczo byś wyglądała w jakieś z bąblem może ? Zmien ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ostatnio świetną czapę typowo zimową, ale jest biała, dlatego założyłam tą, bo bardziej zgrała mi się kolorystycznie z rękawiczkami i zakolanówkami:)

      Usuń
    2. Uhhh :) Stylówa świetna !

      Usuń
  4. jesteś zadowolona z kurtki? jest ciepła na zimę? materiał obchodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona, jest mega ciepła, materiał nie obchodzi :)

      Usuń
  5. jaki model kaloszy bo nie ma ich na stronie ale może w innym miejscu znajdę :) jesteś prześliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na stronie Labotti.pl, już podałam pod zdjęciem link do sklepu :)

      Usuń
  6. kurtka jest rewelacyjna !

    ______________________________
    big sale on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ćwiczenia polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na instagramie można znaleźć mnóstwo świetnych pojedynczych ćwiczeń, które razem łączę i wychodzą fajne zestawy treningowe :)

      Usuń
  8. czy jeansy kupione jakoś ostatnio? nie wiesz czy są jeszcze w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w zeszłym roku, więc nie sądzę żeby jeszcze były

      Usuń
    2. Jeśli są to Dżinsy Super Skinny Super Low to są w sprzedaży http://www.hm.com/pl/product/00984?article=00984-D

      Usuń
  9. bardzo mi się podoba Twój blog, super stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. błagam znajdź mi ta osobę której sprzedalaś tą sukienkę z choies, bardzo ważne :'-((
    stylizacja swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A co ćwiczysz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zimę to chyba bardziej wskazane są kozaki, a nie kalosze he he :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. `stylizacja super :D
    kurtka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co kupiłaś swojemu chłopakowi na gwiazdkę??

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award 2014! ♥
    http://joanneestylee.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz !:)) uwielbiam takie duże futra na kapturach itp;) ślicznotka;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Co byś wybrała: iphona 4 czy xperie m2?
    Doradzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ani tego ani tego telefonu, ale Iphone polecam, ja ostatnio kupiłam Iphone 5 i jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  18. Jaki masz nick na vinted?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podane z boku strony, ale już nie sprzedaję tam ciuchów.

      Usuń
  19. Kochana zdradz nam co zakladasz na sylwka:) czy to jakas tajemnica... napewno juz wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nie mam sukienki, to żadna tajemnica :p

      Usuń
    2. Sory ze taka ciekawska jestem;) a czemu nie zalozysz ten cekinowej czarnej? ? Przecież pięknie w niej wyglądasz

      Usuń
  20. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie wyglądasz, spodnie idealnie na Tobie wyglądają. Seksownie w kaloszach do tych jeansów i krótkiej kurtki.

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.