PRZEGLĄD SUKIENEK NA SYLWESTRA/STUDNIÓWKĘ 2014/2015

18:45

Witam kochani! 
Tak jak obiecałam - przygotowałam dla Was przegląd sukienek na sylwestra/studniówkę po sklepach zarówno zagranicznych jak i polskich. Uważam, że wybór w tym sezonie jest bardzo szeroki i naprawdę jest w czym wybierać. Która sukienka przypadła Wam najbardziej do gustu? :)

1. SHEINSIDE (KLIK) 2. BERSHKA (KLIK) 3. SHEINSIDE (KLIK)


1. MOHITO (KLIK) 2. H&M (KLIK) 3. MOHITO (KLIK)


1. SHEINSIDE (KLIK) 2. CHOIES (KLIK) 3. SHEINSIDE (KLIK)


1. SHEINSIDE (KLIK) 2. CHOIES (KLIK) 3. SHEINSIDE (KLIK)


1. SHEINSIDE (KLIK) 2. H&M (KLIK) 3. BERSHKA (KLIK)


1. PRESKA (KLIK) 2. TALLY WEIJL (KLIK) 3. MOSQUITO (KLIK)

15 komentarze

  1. Sukienka z Mohito jest naprawdę prześliczna i oryginalna :)
    Chyba w tym roku będzie mi towarzyszyć na studniówce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo pięknych sukienek :-* Pierwsza zrobiła na mnie wrażenie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne!

    ________________________________________
    klasyka w studiu ,
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze jeśli miałabym wybierać sukienkę na studniówkę zdecydowałam bym się na długą. A ta czerwona z h&m jest nieziemska nawet nie wiedziałam,że mają w tym sezonie taką perełkę:) ... Co do sylwestra to 4 zdjęcie pierwsza czarna pd lewej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie h&m długa!!!!!!!! Idealna na studniówkę <3 ...

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG ta czerwona dluga z h&m cudowna! :D będziesz moja :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę krótsze sukienki i według mnie wygrywają czerwona z Choies i czarna z Sheinside. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na sylwestra chętnie bym wybrała SHEINSIDE z cekinami :) Jest przecudna

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana mogłabys napisac jakie buty beda pasowac do tej brokatowej czarnej z poprzedniego postu???? Napisz

    OdpowiedzUsuń
  10. Może jakiś post jak organizujesz sobie czas i motywujesz się do działania? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. hej. mozesz zdradzisz nam jak ty sie ubierasz na sylwestra ktora sukienke zakladasz i jakie dodatki??????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem jak się ubiorę :)

      Usuń
  12. wybrałabym czerwoną, ze względu na to, jak bardzo kolor zwraca uwagę :)

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Dawid
    blog: www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com
    fb: www.facebook.com/nadwojebabkawrozyla

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na studniówkę też sprawiłam sobie długą czerwoną http://evita.com.pl/p,10,112,,,,,,,2813,8671-suknia-wieczorowa.html#.VIwW5Xu9GD8 jeszcze tylko miesiąc i będzie baaal... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sheinside ma dużo ciekawych propozycji. Zamawiałyście już stamtąd? Ciekawa jestem jak wygląda dostawa (cena/czym) :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.