PHOTO MIX | PODSUMOWANIE 2014

11:48

Witam kochani!
Jak po świętach? Wypoczęci, zadowoleni z prezentów? :)
Kończy nam się rok 2014, dlatego ostatnio mam w głowie mnóstwo przemyśleń. Chcę wkroczyć w nowy rok z motywacją i pozytywnym nastawieniem, z nowymi celami, które systematycznie chcę realizować, a przede wszystkim muszę popracować nad samodyscypliną, żeby te postawione przeze mnie cele nie zgasiły się przez mój nieszczęsny "słomiany zapał". W ostatnich miesiącach bardzo zaniedbałam bloga, postawiłam sobie za dużo zajęć w ciągu dnia, niestety mnie to przerosło i pewne rzeczy poszły w odstawkę, w tym przypadku moje zainteresowania i pasje. 
Mam nadzieję, że uda mi się tak zacząć organizować swój dzień, aby starczyło na wszystko czasu i żeby systematyczność na blogu wróciła. Trzymajcie kciuki! :)
Poniżej mały instagramowy mix zdjęć - zapraszam do obserwowania TUTAJ 


spódniczka - SHEINSIDE (podobna tutaj)
sweterek - SHEINSIDE 
zakolanówki - ALLEGRO
sweterek - RESERVED
kurtka - SHEINSIDE
kozaki - LABOTTI

kurtka - SHEINSIDE
szalik - KLIK


Sukienka na dzisiejszy wieczór już uszykowana, zdjęcie stylizacji powinno ukazać się dzisiaj na moim Instagramie. Życzę Wam szampańskiej zabawy sylwestrowej Misie! :)

13 komentarze

  1. Jaki to model kozakow z labotti mam nogi chude jak ty a te są fajne wąskie w łydkach :)
    Zapraszam www.andziathere.blogspot.com
    Mam na sprzedaż parkę i cardigan z sheinside !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zestawy :) dobre są takie podsumowania
    Szczęśliwego Nowego !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywasz czasem ponczoch czy nie?nie bylo tu takiej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjątka :) Dobrego roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku Kasiu! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie buty zakładasz do zestawu z zakolanówkami ? :))

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.