DENIM COAT

20:25

Stylizacja dość jesienna jak na połowę grudnia, ale skorzystałam z jednego cieplejszego dnia i wyciągnęłam mojego fotografa na zdjęcia. Jeansowa parka, woskowane spodnie plus moje nowe piękne sneakersy razem stworzyły zestaw dość zwyczajny, ale z charakterem.
Święta już za tydzień i zamiast cieszyć się tą całą magiczną aurą, mam niestety małe przesilenie. Egzaminy i zaliczenia na uczelni, praca i przeziębienie dały mi popalić. Został jeszcze cały tydzień pracy, ale później już tylko odpoczynek.. :)
Buziaki :*

kurtka - KLIK
spodnie - SHEINSIDE
sneakersy - KLIK





29 komentarze

  1. Super ! Jak wygląda teraz Twoja pielęgnacja włosów ? Czego używasz?;) Polecasz jakąś markę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo osłabiły mi się włosy jak to zawsze o tej porze roku, dodatkowo stres i mało czasu żeby o nie zadbać, niczego nie stosowałam. Mam zamiar zakupić jakieś nowe maski i odżywki, jeśli trafię na coś ciekawego dam znać :)

      Usuń
  2. Gdzie kupilas takie dopasowane getry?

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka cudowna!

    _________________________________
    two pre Christmas suprises
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Sneakers są ekstra ...prawie I.Marant :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwezalas kurtke? Fajnie ze dodajesz czesciej posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kurtka ! i bardzo spodobał mi się Twój blog, chętnie jeszcze tu zajrzę :)) dodaję do obs i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie i buty LOVE :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie skóry i jeansu <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie pracujesz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonuję paznokcie żelowe i hybrydowe :)

      Usuń
  10. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest genialna ;)

    zapraszam
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jest szansa żebyś stworzyła post z propozycjami outfitów na wesele? bądź same sukienki, które Tobie się podobają, które byś założyła? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co dostałaś na święta??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki, spodnie i pieniążki :)

      Usuń
  14. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przygotowuję, jutro do południa dodam :)

      Usuń
  15. Gdzie wybierasz się na Sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  16. jaką wysokość koturny mają te butki? ;D

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.