CARDIGAN SWEATER

19:25

Kompletując szafę na zimę szukałam jakiegoś ładnego i przede wszystkim ciepłego swetra i oto jest - piękny, w dodatku baardzo cieplutki kardigan. Odkąd przyniósł mi go kurier noszę go cały czas. Postanowiłam do zwykłego zestawu dobrać czarne kozaki za kolano, które już widzieliście wcześniej (KLIK) i powstał wówczas outfit nadający się nie tylko na co dzień do szkoły czy pracy, ale także do kina czy wyjście ze znajomymi. Szczerze go polecam, zwłaszcza na zimne, jesienne czy zimowe dni. Niestety zauważyłam, że na stronie sklepu jest już niedostępny, ale często rzeczy po jakimś czasie są ponowie w sprzedaży, więc trzeba obserwować. 

Natłok zajęć na uczelni trochę mnie męczy, brak mi na wszystko czasu, dlatego tak rzadko pojawiają się też wpisy na blogu. Cieszy mnie długi weekend, chwila odpoczynku dobrze mi zrobi. A co u Was Kochani? :)
Piszcie, komentujcie! :)

sweter - KLIK
spodnie - BERSHKA
kozaki - LABOTTI


48 komentarze

  1. Jak radzisz sobie z żólknięciem paznokci żelowych lub hybrydy? Na jasnych od razu wszytko widać i sa ładne przez tydzień. Jak utrzymujesz je w ładnym stanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy co jakiś czas przetrzeć je wacikiem nasączonym alkoholem :)

      Usuń
    2. Dziękuję Pani Kasiu :)

      Usuń
  2. Czesc mam taka prozbe jakiej farby do włosów używasz tak bardzo mi się podobają ze chciałabym mieć identyczne ... :** :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponetka Marion - orzechowy brąz

      Usuń
  3. piękny zestaw prócz spodni,które mi tu kompletnie nie pasują. Nie sądzisz ,ze lepsze były by ciemne jeansy ? Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi te spodnie pasują :) Przymierzałam ciemne jeansy, ale zlały się z bluzką i kozakami i było zbyt ciemno :)

      Usuń
  4. Sweterek jest boski. Szkoda, że nie ma go juz w sprzedaży, myslalam ze juz bede odkladac pieniadze na niego.. :( mam nadzieje ze jeszcze bedzie mozna go kupic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter! :) Ja też nie mam na nic czasu, odliczam czas do świąt : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Ale od dodania twojego pierwszego postu z udziałem tych butów, brakuje ich na stronie. Napewno tam kupowalas?? :-) bardzo mi się podobaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno tam kupiłam, przecież napisałam. Widocznie już ich nie będzie niestety, skoro do tej pory się nie pojawiły

      Usuń
  7. Ale zgrabna jesteś! Sweterek jest super, bardzo mi się podoba, wydaje się taki przyjemny w noszeniu, hehe ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby prosta stylizacja, a tu boom! Kozaki robią swoje, wyglądasz super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kozaczki są cudne !! Szkoda, że ma ich już w sprzedaży :(
    A stylizacja jak zwykle trafiona w mój gust i do tego jestes taka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! marzy mi się taki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kozaki :) i sweter też super, uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kardigan. Szkoda tylko, że spodnie są tak zasłonięte przez buty, bo ich marmurkowy kolor jest bardzo ładny.

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. napiszesz mi jakie czytasz blogi lub strony modowe ???? :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja ! kozaki boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:) pieknosc z ciebie. Moze moglabys juz pomyśleć nad jakimis propozycjami na stylizacje sylwestrowa. Glownie jakas sukienka... moze mozesz juz teraz powiedziec czy widzialas jakoas w tych zagranicznych sklepach. ??? Z gory dzięki za odp

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy nowy post?:))

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny tez sweter kochana zainspirowalas mnie! oczywiscie obserwuje i zagladam czesciej :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :) http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie!
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :) http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. taka blogerka styleev napisała ze brzydko wygladalas w sukience z postu i odradza kupowanioe tej sukienki innych dziewczynom a przeciez Ty w tej sukience wygladałąs meeeeega:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie.. Ona pisała ze ta sukienka sie zle układa a nie ze Kasia brzydko wygladała.. Pzd dla kumatych.. :)

      Usuń
    2. Styleev wcale tak nie napisala ! napisala tylko ze ta sukienka nie jest taka sama jak na zdjęciach tępy pustaku :)

      Usuń
    3. Styleev nie napisała ze Kasia brzydko wygląda. Zupełnie co innego napisała na temat sukienki. (napisała ze sukienka wygląda inaczej na zdjęciach na stronie a inaczej na żywo i podała przykład jak wygląda )NAUCZ SIĘ CZYTAĆ!

      Usuń
    4. Dokładnie - widziałam co napisała Ewelina i w żadnym wypadku nie było to obrażanie mnie tylko chodziło o sukienkę. I zgadzam się z tym, bo sukienka rzeczywiście na zdjęciu wyglądała ładnie, a w rzeczywistości nic ciekawego :)

      Usuń
  20. przeciez styleev napisala ze sukienka wyglada inaczej w realu niz na zdjeciach a nie ze Kasia wygladala brzydko kurwa ludzie XDXD

    OdpowiedzUsuń
  21. Styleev napisała, że sukienka w rzeczywistości wygląda inaczej niż na zdjęciach i jej to nie przypada do gustu... boże co za ludzie, wszystko tak przekręcą, żeby innych skłócić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla sprostowania - styleev nie napisalam NIC na temat tego ze niby kasia źle w niej wygląda ale ze nie podoba jej sie ta sukienka bo inaczej jest przedstawiona na blogu a inaczej na zdjęciach lub gdy przyjdzie pocztą! Ludzie czytajcie ze zrozumieniem !
    P.s. Kasiu podziwiam Cię! Ile masz par butów??? :p :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog i stylizacja :)
    Jednak czy mogłabyś zmienić design bloga tak żeby posty były jeden pod drugim bo tak jak jest teraz ciężko się go przegląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki tu jest kolor na pazurkach? :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.