BLACK AND A LITTLE POWDER PINK

20:13

Aby stylizacja nie była zbyt nudna, smutne, jesienne kolory warto czasem przełamać jakimś letnim odcieniem. Tak też zrobiłam ubierając spódniczkę, którą mogliście zobaczyć na moim blogu latem. Okazuje się, że można ją ubrać także o tej porze roku. Dobrałam do niej piękne rajstopki od BELI.PL (polecam przejrzeć ich asortyment, mają każdy wzór świata :)), klasyczne czarne szpilki i ulubioną skórzaną ramoneskę. Niestety okropna pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć. Była mżawka, która brzydko spuszyła mi włosy, już nie mówiąc o tym, że ledwie zaczęliśmy fotografować zaraz rozpadał się deszcz. 
Przygotowuję dla Was post z propozycjami sukienek na studniówkę/sylwestra, tak jak prosiłyście, powinnam wyrobić się jeszcze w tym tygodniu :)
Buziaki :*



kurtka - SHEINSIDE
spódniczka - TUTAJ
rajstopy - BELI.PL
szpilki - MIASTOBUTÓW
narzutka - TUTAJ




Wiele osób prosiło o propozycję na sylwestra, przyszła do mnie ostatnio piękna cekinowa sukienka, jest urocza:) Do kupienia TUTAJ 

55 komentarze

  1. kupowalas cos ostatnio w sieciowkach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupowalas cos ostatnio w sieciowkach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Terranovej czapę na zimę i bluzkę :)

      Usuń
  3. jaki rozmiar sukienki, dlugo do ciebie szla?

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska spódnica i cekinowa sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka jest cena tej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Również pytanko, jaki rozmiar sukienki cekinowej? super leży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie wygladasz bardzo mi sie podoba! spodniczka jest przeslodka i mega do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna, piękne stylizacje :) miło byłoby gdybyś częściej dodawała :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Chciałabym częściej dodawać, ale albo siedzę na uczelni cały dzień albo brak fotografa albo ta nieszczęsna pogoda uniemożliwiają mi regularność w postach :(

      Usuń
  9. Super sukienka właśnie takiej szukalam na sylwestra dziękuję ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz<3

    ______________________________________
    stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie :)
    super stylizacja.

    Monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetną figurę- taką idealną wręcz. W cekinowej czarnej sukience wyglądasz obłędnie. Co do zestawu z postu hmm. . . Mimo iż wyglądasz pięknie nigdy nie przekonam się do łączenia jasnego(krótkiego) dołu z czarnymi rajstopami. Nie wygląda to zbyt estetycznie. A cieliste tym bardziej. Co oznacza,że odłożyłabym na dno szafy jasne spódniczki i poczekałabym na wiosne/lato. Jaką bieliznę(górę) ubrałaś pod czarną sukienkę? . Ma dość wycięte plecki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie - bardzo lubię łączyć ciemne rajstopy z takimi spódniczkami, a jeśli chodzi o bieliznę, poluzowałam delikatnie stanik, przez co nie było go widać :)

      Usuń
  13. chciałabym się Kasiu dowiedzieć czy twoje włosy są pocieniowane ? na przodzie tez ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu.. Ile ważysz i ile masz wzrostu??? Przypomnij mi proszę jaki to kolor szamponetki z marionu używasz i co ile nakładasz..? Chciałabym dowiedzieć się jak długo utrzymuje się na Twoich włoskach :) ... Pozdr.Olka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważę aktualnie 44kg i mam 161cm, na włosach mam szamponetkę Marion orzechowy brąz, niestety krótko trzyma się na włosach i zmywa się po kilku myciach

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się ta cekinowa sukienka. ostatnio znalazłam podobną u mnie w jakimś butiku. Niestety jest złota i ma wycięte "v" na plecach. polecałabyś na Sylwester ? Idziemy z przyjaciółmi na przyjęcie w lokalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam gdzieś taką złotą i wyglądała dobrze, pewnie że się nadaje :)

      Usuń
  16. Prostujesz włosy? Jaki jest twój naturalny kolor? Są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. hej piekna ta sukienka kurcze kupilabym ja ale ja jestem troszeczke chudsza od ciebie boje sie ze bedzie za duza:( a czyten rozmiar jest na ciebie idealny czy ona jest ogolnie ciasna czy wrecz przeciwnie....jak mozesz to odpisz wiele by mi to pomoglo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chciałabym to wiedzieć . Odpowiedz

      Usuń
    2. Rozmiar jest idealny, nie jest za ciasna, mam w niej swobodne ruchy, ale mogłaby być chociaż o 2,3 cm dłuższa :)

      Usuń
  18. Świetnie , że dodałaś taki `żywszy` element w formie tej spódniczki. Zakochałam się w tych rajstopkach! <3 Muszę iść na zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś meega zgrabna ! Zazdroszczę takie figury !! ��

    OdpowiedzUsuń
  20. Te rajstopy są przeurocze, a Twoje nogi świetnie w nich wyglądają.
    Mojej mamie zawsze marzyły się szpilki z czerwonymi podeszwami ;)
    Znam ten ból - robienie zdjęć w taką pogodę to koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacje są ładne tylko i wyłącznie dlatego, ze ładnemu we wszystkim ładnie. Tak naprawdę szału tu nic nie robi.. a do prawdziwej blogerki bardzo wiele Ci brakuje. Poza tym czarne rajstopy i letnia spódniczka? I don't think so.. Urodę podziwiam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam łączyć pastele z czernią, bosko wyglądasz! A cekinowa sukienka jest cudna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie kupiłaś tą czapkę ? :) http://www.intagme.com/c_aathleen/737528192617213726_202029666/

    OdpowiedzUsuń
  24. hej mam pytanie dot sukienki "tulle dress". Otóż chcialabym zamówić ją na studniówkę ale boje sie ze przez jej długość będzie odkrywała podczas tańca to co nie trzeba. Jak u ciebie się sprawdziła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosz o odp :)

      Usuń
    2. Nie byłam w niej na żadnej imprezie, więc niestety nie wiem jak się zachowuje podczas tańca, ale nie sądzę, żeby za dużo odkrywała :)

      Usuń
    3. a nie masz może kontaktu do tej dziewczyny której sprzedałaś ową sukienkę? może chciałaby sprzedać... bo cały czas na choies nie ma a że przesyłka dlugo idzie a studniówka tuz tuż to obawiam się że zostanę z niczym, a nic mi się innego nie spodobało tak bardzo :-( proszę o odp pozdrawiam

      Usuń
    4. Niestety nie mam, wydaję mi się, że na stronie Choies ta sukienka już się nie pojawi :(

      Usuń
    5. na livechat pisalam i najpierw napisał ze być może tydzień później bedzie,po tygodniu napisalam czyli w niedziele teraz to napisał ze moze za 1-2 tyg .. sami nie wiedzą. ech

      Usuń
  25. Piękna jesteś! a stylizacja cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super look :) piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moglabys odpowiedziec na te pytania. .

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj. Mam dość nietypowe pytanie;-) czy znasz może jakiś sposób na pozbycie się cellulitu? Jakieś skuteczne kosmetyki czy coś? Proszę o pomoc. Będę bardzo wdzięczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś bardzo zgrabna i masz cudowne nogi! Mam do Ciebie pytanie czy lubisz jak idziesz ulicą np w spódniczce i faceci się za tobą oglądają czy raczej Ci to przeszkadza?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.