PHOTO MIX NO.3 | NEW IN

21:06

Witam kochani! 
Z racji tego, że niestety nie miałam możliwości zrobienia zdjęć do tej pory, przygotowałam dla Was mix zdjęć z telefonu i kilka nowości na jesień, które zawitały w mojej szafie. Mam mnóstwo pomysłów na stylizacje i mam nadzieję, że już w ten weekend będę mogła jedną z propozycji na jesień Wam pokazać. Zapraszam do obserwowania mnie na INSTAGRAMIE :)


piżamka - TUTAJ


koronkowe szorty - TUTAJ


sweterek - TUTAJ
kalosze - STYLOWEBUTY


beżowy sweterek - TUTAJ




jeansowa parka - TUTAJ
czarna kurtka - TUTAJ
kremowy sweterek - TUTAJ
beżowy sweterek - TUTAJ
jeansowa katana - TUTAJ
szara sukienka - BERSHKA

kozaki, kalosze - LABOTTI

30 komentarze

  1. zapuszczasz grzywkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. jak przewaznie obcinasz włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze obcinałam na prosto, ale ostatnio lekko pocieniowałam tył :)

      Usuń
  3. czy na stronie sa jeszcze dostepne te kozaki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mix zdjęć! Kozaki za kolano- cudowne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. czym depilujesz nóżki i na ile się trzyma efekt?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uwazasz ze jestes za chuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że Kasia nie ma większego wpływu na swoją figurę. Po prostu jest już taka drobna. Mam koleżankę która ma identyczną figurę (co zabawne też ma na imię Kasia :D ) i bardzo dużo je, a nie tyje. Taki urok ;))

      Pozdrawiam!
      Ewelina

      Usuń
    2. Dokładnie tak jak napisała Ewelina :)

      Usuń
    3. Za chuda? ;oo Dziewczyna idealna, zgrabniutka mimo wzrostu bez żadnego "ale" . Sama jestem niska, ale moim zdaniem małe drobne kobietki są najpiękniejsze !
      Pozdrawiam. ;*

      Usuń
  7. Czarna kurtka to moja faworytka :D A słowa "less is more" często sobie powtarzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie mixowe posty :)

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. co sadzisz o tej spodniczce? http://www.hm.com/pl/product/48292?article=48292-A&cm_vc=GOES_WITH_PD#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładna, ale troszkę za droga :/

      Usuń
  10. mam do ciebie prosbe jestem w twoim wieku i pracuje w biurze, czy polecilabysmy co moglabym sobie kupic teraz w sieciowkach zeby stworzyc jakies fajne zestawy do pracy. chodzi mi np o pokazanie linkow do tych rzeczy, bardzo by mi to pomoglo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bershce są fajne proste sukienki np. ta: http://www.bershka.com/pl/pl/bershka/bershka/sukienki-i-kombinezony/%C5%BCakardowa-sukienka-bershka-c1132039p4931517c712.html, w H&M są bardzo fajne kardigany: http://www.hm.com/pl/product/28433?article=28433-E lub http://www.hm.com/pl/product/22847?article=22847-D
      Napisz do mnie na fb jeśli chcesz więcej :)

      Usuń
  11. kochana jestes piekna! mam do ciebie ogromna prosbe czy moglabys mi doradzic jak moglabym ewetualnie ubrac sie na rocznice slubu znajomych (najpierw kosciol a pozniej impreza) kompletnie nie mam pojeciajak sie ubrac. co ci przychodzi do glowy / jak ty bys sie ubrala ?
    ps wiem ze to glupie tak pytac ale wierze ze mi pomozesz a co do mojej figury to taka jak twoja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie sklepu Mosquito jest bardzo dużo ładnych sukienek na takie okazje, np. ta: http://mosquito-sklep.pl/pl/nowoci/1549-pastelowa-sukienka-na-kazda-okazje.html i do tego jakaś delikatna srebrna biżuteria :)

      Usuń
  12. Świetna ta pierwsza piżamka i koronkowe szorty <3 sama z chęcią bym sobie takie sprawiła :)
    czekamy na nowy post :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabyś sprzedać tę sukienkę z bershki ? :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki masz rozmiar tej różowej piżamki?
    Jestem podobnej do Ciebie postury i zastanawiam się na jaki rozmiar się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.