OVER KNEE BOOTS

20:35

Dobry wieczór Kochani!
Jesień w pełni, szafa na tę porę już prawie w całości skompletowana, a dziś przychodzę do Was z moją największą perełką ostatnich zakupów. Dopasowane czarne kozaki za kolano chodziły już za mną od dawna, więc jak tylko zobaczyłam je na stronie Labotti.pl musiałam je mieć. Jestem nimi zachwycona, pasują do wszystkiego, a do tego jak się prezentują! Buty w bardzo szybkim tempie zostały wyprzedane ze sklepu (wcale się nie dziwię i cieszę się, że udało mi się je kupić). Dobrałam do nich szarą, baaardzo wygodną sukienkę z falbanką na dole i skórzaną ramoneskę, która dodała całości charakteru.  Przepraszam za jakość zdjęć niestety zachodziło już słońce, a ja nie miałam kiedy wcześniej ich zrobić, ponieważ bardzo długo siedzę na uczelni (czasem nawet do godz. 20).
 Piszcie, jak Wam się podoba! Buziaki :*

kozaki - LABOTTI.PL
sukienka - BERSHKA
ramoneska - TUTAJ


Przypominam o konkursie z SheInside, w którym można wygrać aż 100$ do wykorzystania w sklepie! :)
KLIK

61 komentarze

  1. wygladasz przepieknie wszystko mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzałam tę sukienkę i patrząc na Twoje zdjęcia zastanawiam się dlaczego jej nie kupiłam?!
    Bosko wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne są te kozaki! bardzo podoba mi się zresztą cały Twój zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje pozy na zdjęciach przypominają Paulinye.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkiego się przyczepią jak zawsze .. Kochana ta stylizacja bardzo mi się podoba jest super ;- )
      I chyba wkońcu się przełamie i zakupie takie kozaki buzka ;*

      Usuń
  5. Ile kosztuje ta sukienka?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie buty, idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona tą stylizacją! ;)
    Nie można się na Ciebie napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niecierpie kozaków - a takich za kostke to już w ogóle nie wchodzą u mnie w gre, ale sukienke masz świetną! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow mega ! sukienka jest idealna takiej szukałam !
    teraz tylko musze dostać się do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kozaki to na jesień, czy zimę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz<3

    ___________
    must have sezonu na
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy jakaś wyprzedaz szafy ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moglabys podac linka do sukienki. ? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.bershka.com/pl/pl/bershka/bershka/sukienki-i-kombinezony/sukienka-bsk-z-r%C4%99kawem-do-%C5%82okcia-c1132039p4764555c427.html

      Usuń
  14. ta sukienka wyglada swietnie, prosimy o wiecej stylizacji z ciuchami z sieciowek :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są idealne! Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kozaki za kolano, pieknie wygladasz! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. No, no kochana, te kozaczki rzeczywiście robią wrażenie :D
    mega kobieco i sexownie się prezentują :)
    Zresztą cały zestaw absoltunie moje klimaty, jest zadziorrrnie i z charrakterem tak jak lubię :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. te buty są rewelacyjne!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sukienka :) Przypominasz mi trochę z wyglądu Mariannan ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie, kozaki i sukienka mega !!
    Uwielbiam Twój styl ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogłabys dać linka do tych kozakaów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma ich już na stronie sklepu

      Usuń
  23. Jaki masz rozmiar biustonosza?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile masz wzrostu? Ta sukienka wygląda na dość krótką, a ja mam 170cm i straaasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to na mnie ta sukienka to tunika :( poszukam podobnej, fajny model!

      Usuń
  25. Ależ ślicznie to wygląda :D
    a kozaczki cudowne, tylko szkoda że takie wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super stylizacja! :)
    pozdrawiam,
    http://www.paniemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. https://www.facebook.com/licealistkipolskie/photos/a.515672395181544.1073741828.515521961863254/713763275372454/?type=1&theater

    Widziałaś MAGDO? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, pisałam do nich niestety bez rezultatu, a facebook nie usunie :/

      Usuń
  28. wygladasz bosko, świetne te kozaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. IDEALNIE <3 mam takie kozaki z bershki i je po prostu kocham :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasiu, zauroczona Twoim postem postanowiłam kupić tą śliczna sukienkę, zjeździłam wszystkie beshki we Wrocławiu i nigdzie nie ma XS mimo, że na stronie internetowej podają, że jest :(
    Zatem zazdroszczę, że udało Ci się ją upolować w tym rozmiarze i kolorze ;) kozaki też są cudne!!
    Dodawaj dla nas więcej postów, wydajesz się być sympatyczna i do tego idealnie trafiasz w mój gust.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam z tym problem, udało mi się na szczęście kupić ostatnią XS :)
      Dzięki i pozdrawiam również :*

      Usuń
  31. Piękny zestaw! :o
    Napisz mi proszę czy dawno kupowałaś tą sukienkę? Jest idealna.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki masz rozmiar tej ramoneski?

    OdpowiedzUsuń
  33. Na vinted masz wystawioną parkę z H&M. Jeszcze aktualne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedy dasz jakas wyprzedaz?:D

    OdpowiedzUsuń
  35. napisalam do ciebie wiadomosc na facebooku jezeli mozesz prosilabym o odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  36. Widać kim się inspirujesz:) identyczna stylizacja jak Justyny ----> http://instagram.com/p/udgrFiQ7tm/?modal=true

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam tej Pani nigdy na oczy :) chyba ta Pani inspiruje się mną, bo połączenie tej sukienki i butów pokazałam na instagramie 9 października, a jej zdjęcie jest z 12 października :) Zanim napiszesz mi kolejną bzdurę - najpierw upewnij się czy jest prawdziwa.

      Usuń
  37. Wyglądasz esktra :) choruję na te kozaki. nie wiesz czy można je jeszcze gdzies dostać?

    OdpowiedzUsuń
  38. kozaki nie zsuwają się? maja zamek? :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.