TWO-PIECE SUIT

20:11

Witam Was Kochani! 
Dzisiejszym postem nie będzie jeszcze jesienna stylizacja (nie mogę pogodzić się z końcem lata), ale na pewno taki strój przyda się na codzienne dni po domu, do biegania czy innych aktywności. Skuszona zdjęciem znalezionym gdzieś na instagramie postanowiłam mieć dresik w swoim posiadaniu. Jest mega wygodny i jestem z niego bardzo zadowolona! Czas wziąć się trochę za ujędrnienie ciała po wakacjach, a ten komplet idealnie nadaję się na strój do ćwiczeń. 
Niedługo znów przeprowadzka do Poznania, planuję też zrobić mały remont pokoju, w dodatku cały czas pracuję, więc z wolnym czasem będzie nadal ciężko. Jednak nie oznacza to, że rezygnuję z blogowania! Wrócę znów z ciągłością w postach, ale muszę uporządkować wszystkie sprawy i wrócić znów do normalnego życia. Piszcie, komentujcie co sądzicie! :)


dres do kupienia T U T A J 


79 komentarze

  1. Podobają mi się Twoje stylizacje, chętnie kupiłabym ciuszki, ale ponad 80% jest ze sklepów zagranicznych, a ja nigdy nie kupowałam poprzez takie stronki, nie posiadam konta paypal, szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to zmienić, koniecznie musisz założyć konto paypal :)

      Usuń
  2. Cudowny kombinezon! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie pracujesz?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a kupowalas moze cos ostanio w sieciowkach ? :) cieszymy sie ze nas nie opuszczasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie byłam w żadnej galerii handlowej :)

      Usuń
  5. Czesc. Jak twoja fryzjerka obicna Ci wlosy - na prosto ,czy cieniuje ?i grzyke (jaka dlugosc)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze podcinałam na prosto, ale ostatnim razem fryzjerka lekko pocieniowała mi z tyłu :)

      Usuń
  6. Ale bardzo fajna jest ta stylizacja jejciu ale masz juz dlugie wloskii mega wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny dresik :) sama zaczęłam juz cwiczenia i taki dres napewno mi sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny dres! ;) a trampeczki skąd?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanie:) jesz słodycze? jak tak to jakie i wogóle może pościk o odzywianiu?:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jem mnóstwo słodyczy, jestem od nich uzależniona! :D

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz ;)) masz śliczną figurę
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. widac ze sie nie malujesz a jestes taka sliczna :P tez bym tak chciala nie malowac sie nie miec kosmetykow i nie wydawac na nie kasy! :D ale nie sadze zebym dobrze wygladala naturalnie. Ty wygladasz ładnie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kiedy ja się właśnie maluję, może akurat kiedy jest ciepło trochę delikatniej i mniej nakładam, ale mam przebarwienia i inne mankamenty na twarzy, spokojnie nie jesteś sama :D Dzięki za miłe słowa :*

      Usuń
    2. jestes bardzo sympatyczną i skromną dziewczyną :)

      Usuń
  12. Świetny jest ten dresik !


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeeeeeeeeeju jaka Ty jestes prześliczna :) dawno juz kogos tak ładnego nie widzialam:) ...mogłabys napisac co dzisiaj zjadlas?:*

    OdpowiedzUsuń
  14. nie myslalas nad zalozeniem swojego sklepu? z ciuchami. to jest chyba Twoja najmocniejsza strona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. odp na pytanko wyzej zadane?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ! Nadal czekam z niecierpliwością na vloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś w końcu się przełamie :D

      Usuń
  17. Jak dbasz o włosy? Są cudowne. Jeśli masz jakiś post o włosach podasz linka? Byłabym wdzięczna. Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po każdym myciu nakładam jedwab do włosów z CHI lub z Biosilka, co jakiś czas nakładam maskę z Bingospa :)

      Usuń
  18. prosze napisz co dzisiaj zjadlas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jadam nic konkretnego co byłoby warte uwagi, w dodatku ostatnio jem nieregularnie, ale tak standardowo rano zawsze jakieś pieczywo, szynka/ser + pomidor/papryka/ogórek, jeśli chodzi o obiady póki jestem w domu teraz na okres wakacji to jem różnorodnie, natomiast kiedy mieszkam w Poznaniu najczęściej są to makarony, jakieś dania z ryżem i kurczakiem, coś co najszybciej można zrobić :) Kolacje wyglądają różnie i oczywiście między posiłkami lubię podjadać coś słodkiego :)

      Usuń
  19. Co ćwiczysz, aby ujędrnić ciało? I jak często? Z góry dziękuje za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zakładki FAQ znajdującej się pod nagłówkiem bloga :)

      Usuń
  20. Kasia czemu nie odp na pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo cały dzień byłam poza domem i byłam zajęta, nie siedzę na blogu 24h :)

      Usuń
  21. świetne zdjęcia :)
    http://agniesszka.blogspot.com/
    seeyou agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. a dzis co zjadlas? napisz jesli pamietasz<3

    OdpowiedzUsuń
  23. myslalam ze sie głodzisz bo taka drobinka z Ciebie ale pewnie to measz w genach po rodzicach :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie głodzę się, lubię dużo jeść :D To geny :)

      Usuń
  24. byłas kiedys kiedykolwiek grubsza ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gimnazjum ważyłam ok. 4kg więcej :)

      Usuń
  25. Będziesz kiedyś sprzedawala ten dres? Wiadomo że nie teraz, bo pewnie od niedawna go masz, ale np w czerwcu przed latem byś sprzedała? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za jakiś czas sprzedam, nie wykluczone :)

      Usuń
  26. hej kiedy dodasz jakies inne ciuszki na wyprzedaz? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A może bylabys tak mila i przygotował post o Twojej organizacji czasu, co masz w Torebce, jakies twoje triki makijażu? Daj wiecej siebie a nie tylko stylizację ciągle.

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedy bedzie nowy post , najlepiej z jesiennna stylizacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakim tuszem malujesz rzęsy? są cudne:*

    OdpowiedzUsuń
  30. W trampkach masz gołe stopy?

    OdpowiedzUsuń
  31. nowy post !! <3 kiedy kiedy??

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam pytanko związane z zamawianymi ciuchami z USA, czy płacisz coś dodatkowo przy odbiorze ?
    Raz zamawiałam suknię ślubną z USA i zapłaciłam dodatkowo 75 zł.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic dodatkowo nie płaciłam, ale kiedyś słyszałam, że jeśli paczka ma dużą wartość trzeba płacić cło

      Usuń
  33. Poprosimy wiecej aktywności :) zdajemy sobie sprawę, ze blog nie jest Twoim całym życiem ale zaczynasz robic tak jak większość szybko wybitych sie bloggerek. Masz krótko mówiąc gdzies.. -,- ktos prosi o jakiś temat a Ty nawet po kilku dniach nie odp, nie mowie ze w ten dam dzien, bo wiadomo są rzeczy ważne i ważniejsze. Nie do zaczniesz tracić oglądalność to moze wtedy zaczniesz cos z tym robic . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ostatnie 2 dni robiłam remont pokoju, więc nie miałam czasu wchodzić na bloga..

      Usuń
  34. Kochana mogłabys napisac na jakich lakierach pracujesz i z jakiej firmy baza???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac, SPN, Indigo, baza jest z Semilaca :)

      Usuń
    2. Ja mam baze lakier i top z semilaca i nie trzyma się dobrze. Może to być wina lampy jak myslisz ?? Bo wydaje mi sie ze wszystko robie dobrze....

      Usuń
    3. Myślę, że wina lampy jest na ostatnim miejscu. Być może źle przygotowujesz płytkę paznokcia przed nałożeniem hybrydy

      Usuń
    4. Kochana pierwsze co robię to wycinam skorki. Następnie matuje plytkie blokiem później nakladam baze odtluszczam,nakladam kolor jeden raz później drugi. Po kolorze nie przemywam a koniec top.i przrmywam

      Usuń
    5. Odtłuścić płytkę należy przed nałożeniem bazy :)

      Usuń
  35. Piękne masz włoski :) Jaki to kolor?

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja i bardzo fajny blog - OBSERWUJĘ ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zamowic z tej strony? Bardzo prosze o dokladny opis. I platnosc przelewem czy przy odbiorze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. gdzie kupilas buty? moglabys podac linka? jaki to model? slicznieeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny dres ❤

    zapraszam do siebie :*
    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gdzie mogę kupić taki kombinezon?

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdzie mogę kupić taki kombinezon?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.